W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program "Arena poglądów" Kłeczka i Ogórek ma wyniki poniżej średniej TVP 1

"Arenę poglądów" prowadzą Magdalena Ogórek i Miłosz Kłeczek, kojarzeni głównie z propagandowymi programami TVP Info (screen: YouTube/TVP Info)

Program publicystyczny "Arena poglądów", prowadzony przez Magdalenę Ogórek i Miłosza Kłeczka, ogląda w TVP 1 średnio 481 tys. widzów.

Cykl jest nadawany od 12 czerwca, w poniedziałki o 22.35. Dotychczas najwięcej widzów miało wydanie z 19 czerwca - 562 tys. Emitując "Arenę poglądów", TVP 1 ma średnio 6,48 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 3,99 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania, od początku marca do końca maja 2023 TVP 1 notował średnio 7,94 proc. w grupie ogólnej 4+ i 5,46 proc. w komercyjnej 16-59. Z kolei w całym 2022 roku było to odpowiednio 8,7 proc. i 6,43 proc.

Czytaj też: To będą najgorsze dni dla mediów. Po tekstach w Wirtualnej Polsce i Onecie

Do programu zapraszani są politycy, publicyści i eksperci. Głos może zabierać także goszcząca w studiu publiczność.

Miłosz Kłeczek jest kojarzony z konfrontacyjnym sposobem prowadzenia programów i daleką od bezstronności metodą pracy na konferencjach prasowych. W kwietniu 2022 roku Rada Etyki Mediów stwierdziła, że materiał Kłeczka o mobbingu w Senacie naruszał zasady prawdy, obiektywizmu, oddzielenia informacji od komentarza oraz szacunku i tolerancji. Z kolei we wrześniu 2021 roku REM uznała, że w programie "O tym się mówi" Miłosz Kłeczek zadawał senatorowi Kazimierzowi Kleinie nieobiektywne pytania oraz nie pozwalał mu dojść do głosu. REM podkreślała wtedy, że naruszono zasady obiektywizmu i uczciwości.

Magdalena Ogórek od czasu przejęcia mediów publicznych przez PiS stała się jedną z ich głównych twarzy. Obecnie w TVP Info jest m.in. autorką programu "Plan dnia" oraz współprowadzącą "W tyle wizji". Wcześniej współprowadziła z Jarosławem Jakimowiczem "W kontrze". Aktualnie ma również audycje w Radiu Opole i Radiu Koszalin. Pod koniec maja informowaliśmy, że Magdalena Ogórek i Rafał Ziemkiewicz, prowadzący program "W tyle wizji" w TVP Info, zostali prawomocnie skazani za zniesławienie psychoterapeutki i aktywistki Elżbiety Podleśnej. Oboje mają zapłacić po 10 tys. zł grzywny. W lutym 2019 roku w programie "W tyle wizji" na antenie TVP Info Ogórek i Ziemkiewicz sugerowali, że Podleśna wykorzystuje terapie, które prowadzi, do agitacji politycznej.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 28.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.