"Fakty" najdroższe w lipcowym cenniku reklamowym TVN
Ceny 30-sekundowych reklam przy "Faktach" sięgają 43,9 tys. zł (fot. Piotr Mizerski/TVN)
W lipcowym cenniku TVN najwyżej wyceniane są reklamy przy "Faktach".
Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy tym programie trzeba zapłacić 43,9 tys. zł, o 25,4 proc. więcej, niż w lipcu 2022 roku.
Czytaj też: Telewizja Republika w 2022 roku znów z niewielkim zyskiem
Nawet 31,8 tys. zł (o 0,62 proc. mniej) kosztują reklamy przy czwartkowych powtórkach "Kuchennych rewolucji". Wśród najwyżej wycenianych pozycji znalazły się również: serwis sportowy po "Faktach", przy którym ceny spotów sięgają 31,5 tys. zł (o 6,8 proc. więcej, niż przed rokiem), "Pogoda" po "Faktach" – do 26,8 tys. zł (5,3 proc. mniej) i film "Zabójcza broń" z 3 lipca – do 24,9 tys. zł.
(MNIE, 27.06.2023)