Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła widownia "Na Wspólnej". Dzięki telenoweli TVN liderem w 16-49 i 20-54

Widownia "Na Wspólnej" wiosną dochodziła do 1,38 mln widzów (fot. Tomasz Urbanek/TVN)

Telenowelę "Na Wspólnej" w sezonie wiosennym oglądało w TVN średnio 1,14 mln widzów, czyli o 3,1 proc. więcej, niż przed rokiem.

W okresie 27 lutego - 15 czerwca najwięcej widzów, bo 1,38 mln, przyciągnął odcinek "Na Wspólnej" we wtorek 14 marca. Tylko cztery razy widownia spadła poniżej 1 mln. Najmniejszą widownię (618 tys.) serial zgromadził w czwartek 8 czerwca.

TVN, pokazując "Na Wspólnej", miał średnio 9,22 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosił 11,23 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 było to 10,95 proc.

Czytaj też: TVN jesienią bez teleturnieju "Kto to wie?" Doroty Wellman

W paśmie 20.16-20.52 TVN z 8,65 proc. udziału był wiceliderem oglądalności, przegrywając tylko z TVP 2 (9,54 proc.). W tym czasie TVP 1 miał 8,64 proc., TV 4 – 7,35 proc., a Polsat – 5,68 proc. W grupie 16-49 TVN był pierwszy, zdobywając 10,85 proc. (TVP 2 – 8,59 proc., Polsat – 7,1 proc.). TVN zajmował także pozycję lidera w grupie 20-54 (10,52 proc.).

Dla porównania w tym samym okresie 2022 roku telenowela gromadziła w TVN średnio 1,1 mln widzów przy 8,55 proc. udziału w grupie ogólnej (10,33 proc. w 16-49 i 9,8 proc. w 20-54).

Premierowe odcinki telenoweli "Na Wspólnej" oglądać będzie można także w letniej ramówce TVN.

Dane: Nielsen Media. Wyniki uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Duże zmiany w „Dzień Dobry TVN”. Odchodzą Rozenek-Majdan, Kalczyńska, Ohme, Starak i Sołtysik

(KOZ, 24.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.