Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tesia Szabłowska dołącza do dentsu, Mateusz Strześniewski awansuje

Tesia Szabłowska ostatnie dwa lat pracowała w Pathfinder23 (fot. materiały prasowe)

Tesia Szabłowska dołączyła do dentsu Creative i objęła stanowisko client partner, Mateusz Strześniewski awansował na pozycję international growth director.

Szabłowska powróciła do agencji dentsu Creative po dziewięciu latach. W zespole Sylwii Tygielskiej, client portfolio officer, jest odpowiedzialna za portfolio globalnych i lokalnych klientów. Zastąpiła Mateusza Strześniewskiego, który został international growth director.

Szabłowska ostatnie dwa pracowała w Pathfinder23, gdzie stworzyła i prowadziła P&G eCommerce Business Hub dla EMEA. Wcześniej w roli international account director w Publicis Commerce zajmowała się globalnymi projektami i kompleksowymi wdrożeniami e-commerce dla marek z portfolio m.in. Coty i P&G. Wspierała markę BP w działaniach B2B na rynku europejskim oraz Lidl w Polsce. Wcześniej przez trzy lata pracowała w SYZYGY/Ars Thanea. Poprzednio w Isobar Poland (dzisiaj dentsu Creative) odpowiadała za obsługę marek P&G w regionie CE. Pełniła kolejno funkcje account manager i group account manager w Creative Business Unit.

Strześniewski w nowej roli ma kierować działaniami agencji w celu maksymalizacji konwersji nowych możliwości biznesowych. Kluczową częścią jego zadań jest budowanie zrównoważonego portfolio nowego biznesu poprzez nawiązywanie kontaktów i wspieranie inicjatyw dentsu na skalę międzynarodową. Ma też promować dentsu wśród obecnych i potencjalnych klientów i szerszej branży, zapewniając stały wzrost i znaczenie firmy na rynku globalnym. 

Strześniewski z dentsu związany jest od dziewięciu lat. Zanim dołączył do grupy, pracował przez pięć lat w IMPACT Management Polska.

(AMS, 22.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.