Barbara Grabiwoda w Publicis Le Pont pokieruje zespołem AI commerce
Barbara Grabiwoda i Roy Bar-Adon mają wzmocnić kompetencje Publicis Le Pont w obszarze AI (fot. materiały prasowe)
Barbara Grabiwoda, chief strategy officer Publicis Le Pont, ma pokierować zespołem zajmującym się integracją rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w działaniach commerce, a Roy Bar-Adon ma zarządzać centrum Generative AI w obszarze produkcji treści marketingowych.
Publicis Le Pont to należąca do Publicis Groupe CEE wirtualna platforma zajmująca się tworzeniem kompleksowych rozwiązań cyfrowych dla klientów, działająca od dwóch lat w Polsce, Czechach i na Węgrzech. Publicis Le Pont inwestuje w rozwój nowych kompetencji, które mają pozwolić lepiej i szybciej wykorzystać możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja pod postacią Generative AI oraz zastosowanie automatyzacji do tworzenia treści dla e-commerce.
Barbara Grabiwoda pokieruje zespołem AI Commerce jako program lead, w ścisłej współpracy z Pawłem Piątkiem, commerce delivery officer, który ma pełnić funkcję operational lead.
Jednocześnie Creative Content Hub Publicis Le Pont w Budapeszcie powołał do życia zespół Generative AI Center, która skupić się ma na tworzeniu visuali, treści oraz insightów. Na czele Generative AI Center stanął Roy Bar-Adon, a w jego skład weszli również Eric Rainsberry, creative lead, János Szabó, product lead oraz Lev Kvichko, Gen AI engineer.
(AMS, 22.06.2023)