SkyShowtime reklamuje "Warszawiankę" z Szycem w telewizji, internecie i outdoorze
Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości serwisu streamingowego SkyShowtime oraz podkreślenie wagi polskiego rynku i lokalnego zaangażowania marki (fot. materiały prasowe)
Do 17 lipca potrwa kampania reklamowa serialu SkyShowtime Original "Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej.
Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości serwisu streamingowego SkyShowtime oraz podkreślenie wagi polskiego rynku i lokalnego zaangażowania marki. Działania obejmują stacje telewizyjne, nośniki reklamy zewnętrznej i internet.
Spoty telewizyjne są emitowane w kanałach TVP, TVN i Polsatu. Nośniki outdooru umieszczono m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i na Helu. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej, w tym billboardy, citylighty i ekrany w przejściach na stacjach metra, jak i niestandardowe formy - siatki wielkoformatowe, mapping w centrum Warszawy, mural z elementami UV widocznymi jedynie po zmroku.
W internecie kampania "Warszawianki" będzie widoczna w największych portalach horyzontalnych, serwisach tematycznych i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat).
Za zakup i planowanie mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Mets.
Serial "Warszawianka" miał premierę w poniedziałek 19 czerwca na 22 rynkach, na których dostępny jest SkyShowtime. Tego dnia platforma udostępniła dwa pierwsze odcinki. Kojne udostępniane będą co poniedziałek. Produkcja opowiada o tragikomicznych losach czterdziestoletniego playboya Franka Czułkowskiego vel Czuły (w tej roli Borys Szyc), miejskiej legendy, która nieustająco walczy z rzeczywistością, próbując uchwycić sens własnego istnienia we współczesnym świecie.
SkyShowtime prawa do "Warszawianki" nabył razem z 20 innymi serialami od Warner Bros. Discovery. Wcześniej produkcja miała trafić do oferty HBO.
(KOZ, 21.06.2023)