Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SkyShowtime reklamuje "Warszawiankę" z Szycem w telewizji, internecie i outdoorze

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości serwisu streamingowego SkyShowtime oraz podkreślenie wagi polskiego rynku i lokalnego zaangażowania marki (fot. materiały prasowe)

Do 17 lipca potrwa kampania reklamowa serialu SkyShowtime Original "Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej. 

Celem kampanii jest dalsze budowanie świadomości serwisu streamingowego SkyShowtime oraz podkreślenie wagi polskiego rynku i lokalnego zaangażowania marki. Działania obejmują stacje telewizyjne, nośniki reklamy zewnętrznej i internet.

Spoty telewizyjne są emitowane w kanałach TVP, TVN i Polsatu. Nośniki outdooru umieszczono m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i na Helu. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej, w tym billboardy, citylighty i ekrany w przejściach na stacjach metra, jak i niestandardowe formy - siatki wielkoformatowe, mapping w centrum Warszawy, mural z elementami UV widocznymi jedynie po zmroku. 

W internecie kampania "Warszawianki" będzie widoczna w największych portalach horyzontalnych, serwisach tematycznych i mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat).

Za zakup i planowanie mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Mets.

Serial "Warszawianka" miał premierę w poniedziałek 19 czerwca na 22 rynkach, na których dostępny jest SkyShowtime. Tego dnia platforma udostępniła dwa pierwsze odcinki. Kojne udostępniane będą co poniedziałek. Produkcja opowiada o tragikomicznych losach czterdziestoletniego playboya Franka Czułkowskiego vel Czuły (w tej roli Borys Szyc), miejskiej legendy, która nieustająco walczy z rzeczywistością, próbując uchwycić sens własnego istnienia we współczesnym świecie.

SkyShowtime prawa do "Warszawianki" nabył razem z 20 innymi serialami od Warner Bros. Discovery. Wcześniej produkcja miała trafić do oferty HBO.

(KOZ, 21.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.