Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Produkująca programy kabaretowe firma Story Production zakończyła rok na minusie

Story Production produkuje m.in. program "I love kabaret" dla Zoom TV (screen: Zoom TV)

Spółka Story Production, producent m.in. programów kabaretowych, w 2022 roku zanotowała 377,6 tys. zł straty netto przy 3,9 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody netto spółki ze sprzedaży były o 1,1 proc. wyższe niż w 2021 roku.

Koszty działalności operacyjnej to 4,4 mln zł – poszły w górę o 10,5 proc. Na wynagrodzenia wydano 855 tys. zł, o 5,6 proc. więcej. Nie zatrudniano osób na etatach (rok wcześniej jedną osobę).

Czytaj też: TVP 2 startuje z cyklem biesiad. Zainauguruje go koncertem z Rybnika

Firma miała 377,6 tys. zł straty netto, o 150 proc. większą niż w 2021 roku. Strata ma być pokryta z przyszłych zysków.

Wspólnikami spółki są: Zuzanna Dobrucka-Mendyk, Joanna Zińczuk-Misiewicz, Beata Harasimowicz i Ireneusz Popiel (wszyscy mają po 25 proc. udziałów).

Story Production produkuje m.in. programy "I love kabaret" dla Zoom TV oraz "1, 2, 3 Kabaret" dla Telewizji WP. W zeszłym roku firma realizowała też "Poranny rogal" dla Zoom TV, ale stacja zrezygnowała z tego programu.

Czytaj też: Serial "Detektywi" po niemal 11 latach wraca do TVN

(MNIE, 17.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.