Program "Hotel Paradise. All Stars" daje TVN Siedem czwarte miejsce w grupie komercyjnej 20-54
W specjalnej edycji programu biorą udział jego byli uczestnicy (fot. materiały prasowe)
Program bikini reality "Hotel Paradise. All Stars" śledzi w TVN Siedem średnio 297 tys. widzów. Produkcja zapewnia stacji czwarte miejsce w grupie komercyjnej 20-54.
TVN Siedem specjalną edycję programu z udziałem byłych uczestników reality show pokazuje w czwartki i piątki o 20, począwszy od 25 maja. Jak na razie program najwięcej widzów – 336 tys. – przyciągnął 2 czerwca.
TVN Siedem – pokazując "Hotel Paradise" – po trzech tygodniach emisji ma średnio 2,84 proc. w grupie ogólnej 4+ i 4,84 proc. w komercyjnej 20-54.
Czytaj też: Jesienią Polsat pokaże polską wersję "The Real Housewives" z udziałem bogatych Polek
Z kolei w czwartkowym i piątkowym paśmie 20.00-20.52, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN Siedem notuje średnio 2,74 proc. udziału i zajmuje dziesiąte miejsce w rynku. W grupie komercyjnej 20-54 jest to 4,72 proc. W tej grupie TVN Siedem jest czwarty, przegrywa z TVN (10,15 proc.), Polsatem (7,84 proc.) i TVP 1 (6,41 proc.).
Rok do roku program podniósł udziały pasma z 2,59 do 2,74 proc. w grupie ogólnej 4+ i z 3,55 proc. do 4,72 proc. w komercyjnej 20-54. Rok temu nadawano w nim m.in. końcówkę sezonu "Hotel Paradise" i filmy.
Cały piąty sezon "Hotel Paradise" śledziło wiosną 2022 w TVN Siedem średnio 428 tys. widzów.
Wyniki obejmują również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVP 2 startuje z cyklem biesiad. Zainauguruje go koncertem z Rybnika
(MNIE, 17.06.2023)