Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program "Hotel Paradise. All Stars" daje TVN Siedem czwarte miejsce w grupie komercyjnej 20-54

W specjalnej edycji programu biorą udział jego byli uczestnicy (fot. materiały prasowe)

Program bikini reality "Hotel Paradise. All Stars" śledzi w TVN Siedem średnio 297 tys. widzów. Produkcja zapewnia stacji czwarte miejsce w grupie komercyjnej 20-54.

TVN Siedem specjalną edycję programu z udziałem byłych uczestników reality show pokazuje w czwartki i piątki o 20, począwszy od 25 maja. Jak na razie program najwięcej widzów – 336 tys. – przyciągnął 2 czerwca.

TVN Siedem – pokazując "Hotel Paradise" – po trzech tygodniach emisji ma średnio 2,84 proc. w grupie ogólnej 4+ i 4,84 proc. w komercyjnej 20-54.

Czytaj też: Jesienią Polsat pokaże polską wersję "The Real Housewives" z udziałem bogatych Polek

Z kolei w czwartkowym i piątkowym paśmie 20.00-20.52, w większości pokrywającym się z emisją programu, TVN Siedem notuje średnio 2,74 proc. udziału i zajmuje dziesiąte miejsce w rynku. W grupie komercyjnej 20-54 jest to 4,72 proc. W tej grupie TVN Siedem jest czwarty, przegrywa z TVN (10,15 proc.), Polsatem (7,84 proc.) i TVP 1 (6,41 proc.).

Rok do roku program podniósł udziały pasma z 2,59 do 2,74 proc. w grupie ogólnej 4+ i z 3,55 proc. do 4,72 proc. w komercyjnej 20-54. Rok temu nadawano w nim m.in. końcówkę sezonu "Hotel Paradise" i filmy.

Cały piąty sezon "Hotel Paradise" śledziło wiosną 2022 w TVN Siedem średnio 428 tys. widzów.

Wyniki obejmują również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVP 2 startuje z cyklem biesiad. Zainauguruje go koncertem z Rybnika

(MNIE, 17.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.