Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 14, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Zabielski dyrektorem pionu marketingu i dołącza do zarządu Provident Polska

Artur Zabielski w nowej roli ma być odpowiedzialny m.in. za strategię marketingową spółki (fot. materiały prasowe)

Stanowisko dyrektora pionu marketingu Provident Polska objął Artur Zabielski, dołączając jednocześnie do zarządu firmy.

W nowej roli Zabielski ma być odpowiedzialny za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Z firmą Provident jest związany od 2015 roku. Jako dyrektor departamentu kart płatniczych wdrożył kartę Provi Smart, która jest kluczowym elementem oferty produktowej Provident Polska. W latach 2018-2019 tymczasowo pełnił obowiązki dyrektora marketingu. Od tamtej pory aktywnie uczestniczył w pracach zarządu.

Obecnie departament kart płatniczych, zarządzany do tej pory przez Artura Zabielskiego, zostaje włączony do struktury pionu marketingu, stając się jego integralną częścią.

Zabielski wcześniej pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK SA, Kredyt Banku i Getin Banku. Odpowiadał także za programy lojalnościowe, mające na celu zwiększenie rentowności i lojalności klientów - zarządzał m.in. Payback w Banku Zachodnim WBK.

Zabielski na nowym stanowisku zastąpił Katarzynę Szerling, która funkcję dyrektorki marketingu pełniła od 2015 roku.

(AMS, 14.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.