Artur Zabielski dyrektorem pionu marketingu i dołącza do zarządu Provident Polska
Artur Zabielski w nowej roli ma być odpowiedzialny m.in. za strategię marketingową spółki (fot. materiały prasowe)
Stanowisko dyrektora pionu marketingu Provident Polska objął Artur Zabielski, dołączając jednocześnie do zarządu firmy.
W nowej roli Zabielski ma być odpowiedzialny za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Z firmą Provident jest związany od 2015 roku. Jako dyrektor departamentu kart płatniczych wdrożył kartę Provi Smart, która jest kluczowym elementem oferty produktowej Provident Polska. W latach 2018-2019 tymczasowo pełnił obowiązki dyrektora marketingu. Od tamtej pory aktywnie uczestniczył w pracach zarządu.
Obecnie departament kart płatniczych, zarządzany do tej pory przez Artura Zabielskiego, zostaje włączony do struktury pionu marketingu, stając się jego integralną częścią.
Zabielski wcześniej pracował m.in. w Banku Zachodnim WBK SA, Kredyt Banku i Getin Banku. Odpowiadał także za programy lojalnościowe, mające na celu zwiększenie rentowności i lojalności klientów - zarządzał m.in. Payback w Banku Zachodnim WBK.
Zabielski na nowym stanowisku zastąpił Katarzynę Szerling, która funkcję dyrektorki marketingu pełniła od 2015 roku.
(AMS, 14.06.2023)