Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 obronił pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych. TVP Info drugi

Pierwszy TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w maju średnio 5,23 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W maju liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Większość stacji newsowych nadal notowała gorsze wyniki niż rok temu, gdy przez wiele godzin w ciągu dnia relacjonowała wojnę w Ukrainie.

Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w maju średnio 5,23 proc. udziału wobec 5,46 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 4,71 proc. (spadek z 5,39 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) – 1,65 proc. (spadek z 1,98 proc.).

Czytaj też: "Fakty" TVN z nieznaczną przewagą nad "Wiadomościami" TVP. Łącznie 2,12 mln widzów

Kolejne miejsca zajęły:

  • naziemne Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,68 proc. (wzrost z 0,65 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,56 proc. (wzrost z 0,54 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,12 proc. (bez zmian),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,09 proc. (w dół z 0,11 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (bez zmian),
  • Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (rok temu poniżej 0,01 proc.)
  • i News 24 (Astro) – poniżej 0,01 proc. (bez zmian).

W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,58 proc. udziału (spadek z 3,59 proc.), TVP Info – 2,27 proc. (3,03 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,31 proc. (spadek z 1,7 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Szefowa redakcji News24 zaprzecza, że stacja nie płaci pracownikom

(MNIE, 09.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.