Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizje naziemne w 2022 roku uzyskały mniej z reklam niż w 2021 roku

Wpływy reklamowe kanałów kablowo-satelitarnych urosły o 3,3 proc. – do 1,244 mld zł (fot. Pexels.com)

W 2022 roku spadły wpływy reklamowe telewizji naziemnych, a wzrosły kanałów kablowo-satelitarnych – podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, powołując się na raport Publicis Groupe "Rynek reklamy w 2021 roku".

Przychody tzw. wielkiej czwórki z działalności reklamowej wyniosły w 2022 roku łącznie 2,161 mld zł i były o 2,1 proc. niższe niż w 2021 roku. Pozostałe telewizje naziemne zanotowały razem 1,90 mld zł z reklam, czyli o 3,9 proc. mniej.

Czytaj też: Transmitując Marsz 4 czerwca, TVN 24 wyraźnie wygrał z TVP Info, który go krytykował

Z kolei wpływy reklamowe kanałów kablowo-satelitarnych urosły o 3,3 proc. – do 1,244 mld zł, z czego 733 mln zł uzyskały dostępne w ten sposób stacje TVN Warner Bros. Discovery (398 mln zł; wzrost o 15 proc.), Grupy Polsat (245 mln zł; wzrost o 1,3 proc.) i Telewizji Polskiej (90 mln zł; wzrost o 5,4 proc.).

Press

Przychody tzw. wielkiej czwórki z działalności reklamowej wyniosły w 2022 roku łącznie 2,161 mld zł (fot. sprawozdanie KRRiT)

Spośród kanałów naziemnej telewizji cyfrowej, z wyłączeniem tzw. wielkiej czwórki, największe przychody reklamowe uzyskały TVN Siedem (188 mln zł, identycznie jak w 2021 roku), TV Puls (137 mln zł; spadek o 14,4 proc.) i TTV (128 mln zł; wzrost o 4,1 proc.).

Czytaj też: Rada programowa TVP skarży się na stronnicze relacje TVP z Marszu 4 czerwca

(KOZ, 10.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.