"Cztery Kąty" liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich
17.01.2007, 08:26

W październiku ub.r. najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem wnętrzarskim były "Cztery Kąty" (Agora SA) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Sprzedaż ogółem tego pisma w październiku 2006 r. wyniosła 156 543 egz. i w porównaniu z październikiem 2005 r. była wyższa o 5,39 proc. Na drugim miejscu znalazło się ”M jak mieszkanie” (Wydawnictwo Murator) ze sprzedażą ogółem 97 423 egz. (wzrost o 53,41 proc.). Trzecie miejsce zajęło ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) z wynikiem 40 916 egz. (spadek o 36,72 proc). Kolejne były: ”Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) – 21 598 egz. (wzrost o 5,82 proc.), ”Dobre Wnętrze” (Wydawnictwo Murator) – 19 605 egz. (wzrost o 28,03 proc.), ”Elle Decoration” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 16 181 egz. (spadek o 3,68 proc.) oraz ”Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska SA) – 15 243 egz. (spadek o 11,11 proc.).(AW, 17.01.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
