Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Viaplay Group zmienia prezesa. Madsen Lindemann za Andersa Jensena

Madsen Lindemann z firmą protoplastą, a następnie z samym Viaplay związany jest od ponad trzech dekad (fot. https://dk.linkedin.com/in/jmlindemann)

Jorgen Madsen Lindemann w trybie nagłym zastąpi Andersa Jensena na stanowisku dyrektora generalnego i prezesa Viaplay Group.

Lindemann jest byłym dyrektorem generalnym MTG, poprzedniej spółki macierzystej Viaplay, również notowanej na giełdzie Nasdaq w Sztokholmie. Wcześniej przez 26 lat zajmował różne stanowiska kierownicze wyższego szczebla w MTG. W tym był szefem operacji skandynawskich i operacji międzynarodowych oraz szefem ds. pozyskiwania i produkcji praw sportowych.

Czytaj też: Kreml nie wpuści zachodnich mediów na forum ekonomiczne w Sankt Petersburgu

Jensen w trakcie swojej kadencji kierował globalną premierą serwisu streamingowego Viaplay, w tym w Stanach Zjednoczonych. Miał udział w znacznym zwiększeniu kontentu. Jednak krótkoterminowe prognozy na rok 2023 spadły i zapadła decyzja o zmianie przywództwa firmy.

Viaplay spodziewa się zamknąć drugi kwartał z 7,7 mln abonentów, z przychodami w przedziale od 414 do 395 mln dol. Oczekuje się, że przychody z reklam spadną w ujęciu organicznym o 12 proc. do 16 proc. w drugim kwartale, ze względu na gwałtowne i szybkie pogorszenie sytuacji na rynku reklamy telewizyjnej i radiowej.

"Rosnące koszty utrzymania skutkują niższym przyrostem subskrypcji i hurtową sprzedażą subskrypcji linearnych, a także wyższymi poziomami rezygnacji z usług po wzroście cen" – stwierdza Viaplay.

Czytaj też: Meta blokuje informacje na Facebooku i Instagramie. Odpowiedź na kanadyjską ustawę o płaceniu wydawcom

(MAC, 05.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.