Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Wrocław chce móc emitować mniej audycji kulturalnych niż obecnie

Prezes Radia Wrocław Marcin Rosiński zapowiada zmiany w ramówce od 2024 roku, ale na razie nie podaje szczegółów (screen: YouTube/Fakty TVP 3 Wrocław)

Radio Wrocław chce zmniejszyć udział audycji kulturalnych w karcie powinności, uzgadnianej z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. 

Prezes i redaktor naczelny Radia Wrocław Marcin Rosiński w piśmie do przewodniczącego KRRiT Maciej Świrskiego zapowiedział, że w 2024 roku rozgłośnia planuje zmianę ramówki, "proponując nowy, mam nadzieję atrakcyjniejszy dla słuchaczy układ audycji". "Zakładany w sporządzonej w 2020 r. karcie udział audycji kulturalnych na minimalnym poziomie 20%, przy nowej ramówce może być niemożliwy do wykonania i proponuję zmniejszenie tego udziału do 15%" - czytamy w piśmie zamieszczonym na stronie Krajowej Rady. 

Według Marcina Rosińskiego zmiana "wydaje się zasadna tym bardziej, że Radio Wrocław SA emituje już program w całości poświęcony kulturze jakim jest Radio Kultura DAB+".

Prezes Radia Wrocław, pytany przez "Presserwis", nie chce na razie wypowiadać się na temat zmian w ramówce rozgłośni. 

Czytaj też: Media nie posłuchają polityków. Będą relacjonować obrady komisji ds. wpływów rosyjskich

W okresie listopad 2022 - kwiecień 2023 Radio Wrocław miało we Wrocławiu 4,5 proc. udziału w czasie słuchania i zajmowało ósme miejsce w rankingu słuchalności (badanie Radio Track).

(KOZ, 31.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.