Amazon mianuje dyrektora generalnego MGM+. Ma nadzorować rozwój usługi
Josh McIvor, mając ponad 20-letnie doświadczenie w mediach i technologii, dołączył do Amazon w 2013 roku (fot.Linkedin.com/in/josh-mcivor)
Josh McIvor został awansowany na stanowisko globalnego dyrektora generalnego MGM+, należącej do Amazon usługi przesyłania strumieniowego, która została ponownie, pod nową nazwą, uruchomiona w styczniu. Wcześniej była znana jako Epix.
McIvor będzie podlegać Chrisowi Breartonowi, wiceprezesowi ds. strategii korporacyjnej Prime Video Studios i współpracować z Michaelem Wrightem, szefem MGM+.
W swojej nowej roli, z siedzibą w Seattle, ma nadzorować amerykańską i międzynarodową działalność MGM+ oraz jej dalszy rozwój.
Mając ponad 20-letnie doświadczenie w mediach i technologii, McIvor dołączył do Amazon w 2013 roku. Zarządzał tam relacjami z amerykańskimi wytwórniami muzycznymi i ekspansją międzynarodową. Przeniósł się do Prime Video w 2016 roku, aby ułatwić międzynarodową ekspansję Prime Video Channels.
Od 2021 roku kierował międzynarodową strategią Prime Video. Opracowywał lokalne treści i plany marketingowe dla Azji Południowo-Wschodniej, Afryki i Bliskiego Wschodu. Zakładał placówki w Singapurze, Kapsztadzie i Dubaju. Ostatnio pracował nad długoterminowym planowaniem strategii dla Prime Video International.
(MAC, 30.05.2023)