Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"M jak miłość" w TVP 2 nadal ogląda ponad 3 mln widzów. Udziały dużo wyższe od średniej

Nowe odcinki "M jak miłość" pojawią się w jesiennej ramówce TVP 2 (screen: Tvp.pl)

Serial "M jak miłość" w sezonie 2022/2023 oglądało w TVP 2 średnio 3,11 mln widzów, to ok. 300 tys. mniej niż przed rokiem, ale udziały w czasie jego emisji były wyraźnie wyższe od średnich miesięcznych wyników kanału.

TVP 2 nowe odcinki nadawał od 5 września do 23 maja w poniedziałki i wtorki o 20.55. Najwięcej widzów miał odcinek z 2 stycznia – 3,53 mln. Emitując serial, Dwójka notowała średnio 23,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 20,43 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Prezes TVP potwierdza, że w 2022 roku było 50 mln zł strat. Ale zapowiada zysk

Średnio miesięcznie najwięcej widzów serial śledziło w styczniu. Było to 3,4 mln, przy udziałach 25,89 proc. w grupie ogólnej 4+ i 22,63 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania w całym 2022 roku Dwójka miała 7,03 proc. w grupie ogólnej 4+ i 5,55 proc. w komercyjnej 16-59.

Nowe odcinki "M jak miłość" pojawią się w jesiennej ramówce TVP 2.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Widownia Polsat SuperHit Festiwal z roku na rok topnieje. Wieczory kabaretowe najpopularniejsze

(MNIE, 27.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.