Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"MasterChef. Wielkie grillowanie" zapewnił TVN pozycję wicelidera w grupie komercyjnej 20-54

W grillowaniu rywalizowały drużyny złożone z uczestników poprzednich edycji "MasterChefa" (fot. materiały prasowe)

Specjalną miniedycję kulinarnego show "MasterChef" pt. "MasterChef. Wielkie grillowanie" oglądało w TVN średnio 701 tys. widzów.

Stacja pokazywała program w niedziele o 20 - 14 i 21 maja. Pierwszy odcinek przyciągnął 723 tys. oglądających, a drugi - 679 tys. Emitując program, TVN miał średnio 5,76 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,79 proc. w komercyjnej 20-54.

W niedzielnym paśmie od 20.01 do 21.01, w większości pokrywającym się z emisją "MasterChef. Wielkie grillowanie" stacja notowała średnio 5,5 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i przegrywała z Polsatem (10,1 proc.) oraz TVP 1 (8,69 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej 20-54 kanał był drugi. Miał 7,4 proc. udziału i ustępował tylko Polsatowi - 10,6 proc.

Zobacz także: Wojciech Grzędziński autorem Zdjęcia roku w Grand Press Photo 2023

W programie w grillowaniu rywalizowały drużyny złożone z uczestników poprzednich edycji "MasterChefa". Na ich czele stanęli jurorzy Tomasz Jakubiak ("MasterChef Junior") i Michel Moran ("MasterChef" i "MasterChef Junior").

Dane: Nielsen Media; uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).

(MNIE, 24.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.