"MasterChef. Wielkie grillowanie" zapewnił TVN pozycję wicelidera w grupie komercyjnej 20-54
W grillowaniu rywalizowały drużyny złożone z uczestników poprzednich edycji "MasterChefa" (fot. materiały prasowe)
Specjalną miniedycję kulinarnego show "MasterChef" pt. "MasterChef. Wielkie grillowanie" oglądało w TVN średnio 701 tys. widzów.
Stacja pokazywała program w niedziele o 20 - 14 i 21 maja. Pierwszy odcinek przyciągnął 723 tys. oglądających, a drugi - 679 tys. Emitując program, TVN miał średnio 5,76 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,79 proc. w komercyjnej 20-54.
W niedzielnym paśmie od 20.01 do 21.01, w większości pokrywającym się z emisją "MasterChef. Wielkie grillowanie" stacja notowała średnio 5,5 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i przegrywała z Polsatem (10,1 proc.) oraz TVP 1 (8,69 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej 20-54 kanał był drugi. Miał 7,4 proc. udziału i ustępował tylko Polsatowi - 10,6 proc.
Zobacz także: Wojciech Grzędziński autorem Zdjęcia roku w Grand Press Photo 2023
W programie w grillowaniu rywalizowały drużyny złożone z uczestników poprzednich edycji "MasterChefa". Na ich czele stanęli jurorzy Tomasz Jakubiak ("MasterChef Junior") i Michel Moran ("MasterChef" i "MasterChef Junior").
Dane: Nielsen Media; uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).
(MNIE, 24.05.2023)