Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial "Rodzina na Maxa" w Polsacie i TV 4 oglądało średnio 326 tys. widzów

Serial "Rodzina na Maxa" opowiada o związku młodego mężczyzny Maxa (w tej roli Nikodem Rozbicki) ze starszą od niego kobietą (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Pierwszy sezon serialu komediowo-obyczajowego "Rodzina na Maxa" śledziło w Polsacie średnio 348 tys. osób, a finałowe odcinki w TV 4 - 200 tys. Na obu antenach było to średnio 326 tys. widzów.

Serial "Rodzina na Maxa" można było oglądać w Polsacie od 4 marca do 13 maja w soboty po 21. Z kolei 20 maja finał sezonu pokazał inny naziemny kanał Polsatu - TV 4, bo w głównym Polsacie trwał wtedy finał Ligi Mistrzów siatkarzy. Tego dnia wyjątkowo nadano dwa odcinki serialu - o 21 i 22. Najwięcej widzów miała emisja z 4 marca w Polsacie - 671 tys.

Emitując serial, Polsat notował średnio 2,86 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 3,18 proc. w komercyjnej 16-59.

To wyniki dużo niższe od średnich miesięcznych udziałów Polsatu. Dla porównania w kwietniu kanał miał średnio 7,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,37 proc. w komercyjnej 16-59, a w marcu - odpowiednio 7,29 proc. i 7,59 proc.

Dwa ostatnie odcinki 20 maja nadał kanał TV 4. Miały one średnio 200 tys. widzów, przy udziałach 1,91 proc. w grupie ogólnej 4+ i 2,25 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania w kwietniu TV 4 notował średnio 3,28 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 3,10 proc. w komercyjnej 16-59, a w marcu - odpowiednio 3,32 proc. i 3,38 proc.

Serial "Rodzina na Maxa" opowiada o związku młodego mężczyzny Maxa (w tej roli Nikodem Rozbicki) ze starszą od niego Karoliną (Anna Smołowik). Serial produkuje TFP. Jesienią 2022 roku produkcja miała już premierę w płatnym serwisie streamingowym Polsat Box Go.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 23.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.