Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Platforma Max wystartowała w miejsce HBO Max i podnosi ceny

Najtańsza wersja z reklamami wynosi 9,99 dol. miesięcznie (screen YouTube.com/HBO Max)

We wtorek 23 maja HBO Max oficjalnie zmienił nazwę na Max. Na razie w Stanach Zjednoczonych. Pod koniec roku nastąpi to w Ameryce Łacińskiej, a w roku 2024 w Europie, w tym w Polsce. Serwis pod nowym szyldem rozszerza zawartość i podnosi ceny.

Nazywana usługą "Ultimate Ad-Free”, HBO udostępni o ponad 1000 filmów i odcinków telewizyjnych więcej, w rozdzielczości 4K UHD. Wszystko to wiąże się z podwyżką ceny do 19,99 dol. miesięcznie - podniesionej z obecnego planu HBO Max bez reklam w wysokości 15,99 miesięcznie (lub 149,99 USD rocznie).

Najtańsza wersja z reklamami wynosi 9,99 dol. miesięcznie lub 19,99 dol. rocznie. 

Obecni abonenci HBO Max będą mieli dostęp do funkcji swojego obecnego pakietu przez co najmniej sześć miesięcy po uruchomieniu platformy Max. Nowe propozycje obejmą m.in. wszystkie osiem filmów z serii "Harry Potter”, trylogię "Władca Pierścieni” i trylogię "Mroczny Rycerz”. Ponadto wszystkie treści Discovery+ TV pojawią się również na Max. W tym programy rozrywkowe i filmy dokumentalne takich marek jak HGTV, Food Network, Discovery Channel, TLC i innych.

Wśród najgłośniejszych nowości, które trafią do rozpowszechniania w najbliższych miesiącach są m.in. "Sympatyk" z Robertem Downeyem jr, "The Regime" z Kate Winslet, czwarty sezon "Detektywa" z Jodie Foster czy "Pingwin", serialowy spin-off "Batmana" z Colinem Farrellem w roli tytułowej.

Abonenci mają również obniżoną opcję płacenia 199,99 USD rocznie za nową zaktualizowaną ofertę.

Według szacunków iSpot.tv, odkąd Warner Bros. Discovery zintensyfikował działania marketingowe związane z rebrandingiem w połowie kwietnia - kiedy to oficjalnie ogłosił zmianę nazwy - płatne wydatki na reklamę i wartość promocyjną w sieciach telewizyjnych i platformach WBD wyniosły łącznie 29,1 mln dol. Z tej kwoty 5,1 mln dotyczy płatnych reklam, 24 mln dol. wartości medialnej z promocji sieci telewizyjnych na antenie. Od połowy kwietnia większość wyświetleń kampanii miała miejsce w należących do WBD sieciach TNT (593,1 mln) oraz Investigation Discovery (472,5 mln).

(MAC, 23.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.