Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stor9 rozbudowuje zespół influencer marketingu

Marcelina Woźniak w Stor9 odpowiedzialna jest za zarządzanie stałym zespołem i dedykowanymi zespołami projektowymi (fot. materiały prasowe)

W zespole influencer marketingu agencji Stor9 awansowała Izabela Józwowicz, a dołączyły do niego dwie osoby: Marcelina Woźniak, head of influencer marketing, i Karol Wojciechowski, influencer marketing creative.

Izabela Józwowicz do zespołu Stor9 dołączyła w 2021 roku i od tego czasu jest odpowiedzialna za marki beauty i segment lifestyle. Obecnie będzie kontynuowała pracę w obszarze współpracy influencerskiej dla klientów agencji.

Marcelina Woźniak w Stor9 odpowiedzialna jest za zarządzanie stałym zespołem i dedykowanymi zespołami projektowymi, a także za współtworzenie strategii influencer marketingu dla klientów agencji. Raportuje bezpośrednio do Marka Myślickiego, który odpowiada za obszar influencer marketingu w Stor9. Do Stor9 przeszła z Shopee, gdzie  zarządzała zespołem influencer marketingu.

Karol Wojciechowski jest jedną z osób odpowiedzialnych za bezpośrednią współpracę z klientami i influencerami pod kątem kreatywnego wsparcia tworzonego contentu. Wcześnie pracował jako creative content specialist w Ekipa Management, odpowiadając m.in. za kreowanie contentu do filmów publikowanych na platformie YouTube, kontrolę planu nagraniowego, kontakt z influencerami i organizację wyjazdów zdjęciowych.

(AMS, 23.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.