Stor9 rozbudowuje zespół influencer marketingu
Marcelina Woźniak w Stor9 odpowiedzialna jest za zarządzanie stałym zespołem i dedykowanymi zespołami projektowymi (fot. materiały prasowe)
W zespole influencer marketingu agencji Stor9 awansowała Izabela Józwowicz, a dołączyły do niego dwie osoby: Marcelina Woźniak, head of influencer marketing, i Karol Wojciechowski, influencer marketing creative.
Izabela Józwowicz do zespołu Stor9 dołączyła w 2021 roku i od tego czasu jest odpowiedzialna za marki beauty i segment lifestyle. Obecnie będzie kontynuowała pracę w obszarze współpracy influencerskiej dla klientów agencji.
Marcelina Woźniak w Stor9 odpowiedzialna jest za zarządzanie stałym zespołem i dedykowanymi zespołami projektowymi, a także za współtworzenie strategii influencer marketingu dla klientów agencji. Raportuje bezpośrednio do Marka Myślickiego, który odpowiada za obszar influencer marketingu w Stor9. Do Stor9 przeszła z Shopee, gdzie zarządzała zespołem influencer marketingu.
Karol Wojciechowski jest jedną z osób odpowiedzialnych za bezpośrednią współpracę z klientami i influencerami pod kątem kreatywnego wsparcia tworzonego contentu. Wcześnie pracował jako creative content specialist w Ekipa Management, odpowiadając m.in. za kreowanie contentu do filmów publikowanych na platformie YouTube, kontrolę planu nagraniowego, kontakt z influencerami i organizację wyjazdów zdjęciowych.
(AMS, 23.05.2023)