Wydający portale internetowe Burda Media Home w 2022 roku miał 2,04 mln zł zysku
Do spółki należy m.in. serwis Niania.pl (screen: Niania.pl)
Spółka Burda Media Home, wydawca portali internetowych, w 2022 roku miała 4,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,04 mln zł zysku netto.
Z przesłanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że w ubiegłym roku przychody spółki ze sprzedaży były o 3,7 proc. wyższe niż w roku 2021.
Koszty działalności operacyjnej wyniosły 2,2 mln zł i zmniejszyły się o 15,4 proc. Koszty wynagrodzeń spadły o 42,8 proc., do 34,6 tys. zł. Nie zatrudniano pracowników etatowych. Spółka wypracowała zysk netto na poziomie 2,04 mln zł (wzrost o 33,3 proc.), który został przeznaczony na wypłatę dywidendy.
Spółka Burda Media Home, dawniej działająca jako Edipresse Home, jest wydawcą kilku portali internetowych, z których największy to kierowany do rodziców Niania.pl. Wszystkie udziały w Burda Media Home ma Burda Media Polska.
Umowę sprzedaży wydawnictwa Edipresse Polska Burda Media Polska i Edipresse Group sfinalizowały wiosną 2022.
(MNIE, 19.05.2023)