O prawie 23 proc. zmalały wpływy Polskiego Radia z reklamy i sponsoringu
Polskie Radio z reklamy, sponsoringu i kampanii informacyjnych uzyskało prawie 10 mln zł mniej niż rok wcześniej (fot. Piotr Molęcki/East News)
W 2022 roku przychody Polskiego Radia z reklam i sponsoringu spadły o 22,6 proc. w porównaniu z 2021 rokiem - wynika z danych finansowych spółki, uzyskanych przez "Presserwis".
Wpływy spółki z reklamy i sponsoringu, a także z kampanii informacyjnych wyniosły w 2022 roku 33 mln zł. Były niższe o 9,6 mln zł niż w 2021 roku, kiedy zapewniły radiu 42,6 mln zł.
Polskie Radio w 2022 roku zanotowało 312 mln zł przychodów ze sprzedaży (spadek o 10,4 proc.). Wpływy abonamentowe spadły o 11,5 proc., do 252,9 mln zł. Strata zaś wzrosła z 19,9 mln zł do 55,1 mln zł.
(KOZ, 19.05.2023)