Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Polsat nie jest już udziałowcem nadawcy kanału Polsat JimJam

Według Nielsen Media w 2022 roku Polsat JimJam miał średnio 0,12 proc. udziałów w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/MarcinTV Nagrania Telewizyjne)

Telewizja Polsat sprzedała udziały w spółce Polsat JimJam Limited, nadawcy kanału dla dzieci w wieku przedszkolnym Polsat JimJam. 

- Formuła po tych kilku latach się wyczerpała. Jeśli chodzi o warunki, to nie komentujemy - stwierdził podczas wczorajszego spotkania z dziennikarzami Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.

Do transakcji doszło już w połowie lutego, ale Grupa Polsat Plus poinformowała o niej dopiero przy okazji publikacji wyników za pierwszy kwartał. W połowie lutego z zarządu spółki Polsat JimJam Limited odszedł m.in. wiceprezes Grupy Polsat Plus Maciej Stec.

Telewizja Polsat miała 50 proc. udziałów w spółce, a pozostałe to własność JimJam Television Limited z grupy AMC Networks International - Zone. W rejestrach na stronie Service.gov.uk transakcja nie została jeszcze uwzględniona.

Polsat JimJam to brytyjska spółka nadająca kanał o takiej samej nazwie. Stacja istnieje od listopada 2009 roku, dotychczas jako wspólny projekt Telewizji Polsat i AMC Networks International - Zone.

Według Nielsen Media w 2022 roku Polsat JimJam miał średnio 0,12 proc. udziałów w grupie ogólnej 4+ (spadek z 0,13 proc. rok wcześniej).

(MNIE, 17.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.