Grupa Polsat Plus spodziewa się niewielkiego wzrostu na rynku reklamy telewizyjnej
Prezes zarządu Telewizji Polsat Stanisław Janowski powiedział wczoraj na spotkaniu z mediami, że na rynku reklamy telewizyjnej grupa przewiduje niski, jednocyfrowy wzrost (fot. Paweł Wodzyński/East News)
Grupa Polsat Plus spodziewa się niewielkiego wzrostu na rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku.
Prezes zarządu Telewizji Polsat Stanisław Janowski powiedział na spotkaniu z mediami, że na rynku reklamy telewizyjnej firma przewiduje niski, jednocyfrowy wzrost.
Czytaj też: Jacoń po słowach Daukszewicza w „Szkle kontaktowym”: "Zapamiętajcie moją twarz"
Grupa, która jest też właścicielem m.in. Interii, podała ponadto prognozy dotyczące reklamy internetowej. - Przewidujemy średni, jednocyfrowy wzrost, pewnie w okolicy 6-7 proc. - stwierdził Stanisław Janowski.
Według wstępnych danych Publicis Groupe wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji w skali całego rynku w pierwszym kwartale 2023 roku wyniosły 1,01 mld zł, o 4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2022. Z kolei przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat w pierwszym kwartale 2023 roku to 284 mln zł, o 4,1 proc. więcej.
Czytaj też: Bartosz Ignaciak z Canal+ klął na antenie, nie wiedział, że mikrofon działa
(MNIE, 17.05.2023)