Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN Siedem z "True Love" poprawił wyniki w 16-49. "Liczyliśmy na nieco lepsze wyniki"

Bikini reality "True Love" prowadziła modelka Edyta Zając (fot. materiały prasowe)

Bikini reality "True Love", wiosenna nowość TVN Siedem, przyciągał do stacji średnio 320 tys. widzów.

Siódemka pokazywała program w dni powszednie o 20, od 27 lutego do 8 maja. Najwięcej widzów – 397 tys. – zgromadził odcinek produkcji z 30 marca.

TVN Siedem, emitując "True Love", notował średnio 2,49 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie 16-49 udział stacji wynosił 3,75 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 3,5 proc.

Czytaj też: Osoba z castingu ponownie wśród uczestników "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie

Wyniki komentuje Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN Siedem. – "True Love", podobnie jak "Hotel Paradise", to drivery Player.pl utrzymujące się w TOP3 najchętniej wybieranych przez widzów programów. Dlatego wynik formatu jest dla nas satysfakcjonujący, chociaż liczyliśmy na nieco lepsze wyniki na Siódemce. Nie dziwi nas to jednak, ponieważ od kilku już lat przyzwyczajamy widza do konsumpcji treści w streamingu – przyznaje Mazurkiewicz.

Szefowa TVN Siedem zwraca uwagę, że programy tworzone na antenę TVN Siedem i do Playera budują również zasięgi na YouTube (kanał Siódemki ma 903 tys. subskrybentów). – Cały czas wierzymy jednak w telewizję linearną i zamierzamy tworzyć kontent, który będzie przyciągał widza zarówno przed TV, jak i na inne kanały dystrybucji – podkreśla.

TVN Siedem w paśmie notował lepsze wyniki niż przed rokiem w grupach 4+ i 16-49. Wtedy o 20 emitowano telenowelę "BrzydUla", a o 20.35 bikini reality "Hotel Paradise". W godz. 20-20.53 Siódemka rok do roku w grupie ogólnej zwiększyła udział z 2,35 proc. do 2,37 proc., a w 16-49 – z 3,43 proc. do 3,58 proc. Spadek zanotowała natomiast w 20-54 (z 3,4 proc. do 3,34 proc.).

"True Love" prowadziła modelka Edyta Zając, a program produkował Golden Media Polska.

Czytaj też: Influencerzy i youtuberzy najniżej w rankingu szanowanych zawodów. Badanie SW Research

(KOZ, 13.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.