Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja narodowców już ma koncesję, ruszy w maju. Msza trydencka i „drapieżny profil”

W zespole stacji są się m.in. Michał Jelonek, Oliver Pochwat, Jan Bodakowski, Michał Murgrabia i Agnieszka Jarczyk (fot. materiały prasowe)

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na środowym posiedzeniu rozstrzygnęła wniosek w sprawie udzielenia koncesji kablowej spółce Telewizja Media Narodowe na rozpowszechnianie kanału TVMN. Stacja może oficjalnie wystartować jeszcze w maju.

Kanał ma mieć charakter publicystyczny i będzie nadawany codziennie przez całą dobę. Według KRRiT ma pojawić się u operatorów kablowych m.in. w Niepołomicach, Szczecinie, Mysłowicach i Sułkowicach-Harbutowicach. Stacja nie będzie dostępna na platformach satelitarnych, bo nie występowała do KRRiT o taką licencję.

- Ruszymy niezwłocznie, po oficjalnym otrzymaniu dokumentu z KRRiT. To kwestia dni, po majówce powinniśmy już dysponować pismem z Krajowej Rady - mówi "Presserwisowi" Piotr Barełkowski, odpowiadający za dystrybucję stacji w sieciach kablowych oraz za sprzedaż reklam.

Jesienią ub.r. Barełkowski mówił nam, że stacja będzie próbowała znaleźć na rynku niszę. - Taką niszę wypełni na pewno transmisja mszy świętej tradycyjnej, tzw. trydenckiej - opisywał Piotr Barełkowski. Jak dodawał, w kanale będzie dominowała publicystyka. - Wielu widzów może zaskoczyć jej drapieżny profil. Nie będzie ona bowiem uznawała tzw. świętych krów i na pewno nie będzie podobała się zarówno rządzącym, jak i opozycji - zaznaczał Barełkowski.

Telewizja narodowców pierwotnie miała wystartować jesienią 2022. Najpierw o koncesję kablową dla stacji zawnioskowało Stowarzyszenie "Marsz Niepodległości". Ten wniosek jednak ostatecznie wycofano i złożono nowy, w którym jako wnioskodawcę wpisano spółkę Telewizja Media Narodowe. Powodem zmiany był konflikt w środowisku narodowców.

Czekając na koncesję KRRiT, w ramach płatnych umów TVMN zaczął emitować codzienne godzinne bloki programowe za pośrednictwem zewnętrznych kanałów lokalnych - TV Regio, Lubelska.TV i Twoja Telewizja Regionalna TVT, która nadaje m.in. w Zgorzelcu. Ponadto kanał trafił do mniejszych sieci teleinformatycznych, gdzie do redystrybucji sygnału nie są wymagane koncesje, a tzw. wpis do rejestru prowadzonego przez KRRiT.

(MNIE, 27.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.