Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

40 proc. patronów Radia Nowy Świat docenia, że stacja nie jest kopią Trójki

Najsilniejszą motywacją, która kieruje słuchaczami decydującymi się na patronowanie radiu - wskazaną przez 81 proc. badanych - jest chęć, aby radio przetrwało (fot. Jakub Kamiński/East News)

Największą siłą Radia Nowy Świat są prowadzący - wynika z ankiety przeprowadzonej wśród 6 tys. patronów rozgłośni.

85 proc. patronów Radia Nowy Świat słucha rozgłośni ze względu na prowadzących. 79 proc. jako motywację wskazuje klimat radia, a 68 proc. - ofertę programową. 40 proc. badanych docenia, że Radio Nowy Świat nie jest kopią Trójki, ale prawie co czwarta osoba (23 proc.) słucha go ze względu na sentyment do Programu III Polskiego Radia.

Najsilniejszą motywacją do patronowania radiu, wskazaną przez 4/5 badanych (81 proc.), jest chęć, aby radio przetrwało. Natomiast 70 proc. deklaruje, że lubi wspierać dobre działania, 1/4 badanych czuje się współtwórcą radia.

Na pytanie o wprowadzenie sponsoringu 51 proc. patronów przyznało, że było to konieczne. Ponad 45 proc. wierzy, że redakcja nie popsuje radia, a 18 proc. myślało, że będzie gorzej.

Dominujący profil patrona Radia Nowy Świat to mężczyzna (59,4 proc.), w wieku 46-55 lat (34 proc.), z wyższym wykształceniem (82,3 proc.), z miasta powyżej 500 tys. mieszkańców (37,3 proc.).

Radio Nowy Świat ruszyło w lipcu 2020 roku. Audycję w stacji prowadzą m.in. Wojciech Mann, Marcin Kydryński, Michał Nogaś i Tomasz Raczek. Rozgłośnię wspiera prawie 34 tys. patronów, którzy miesięcznie wpłacają łącznie 705 tys. zł.

(KOZ, 27.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.