Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Justyna Skrzypek dyrektorką marketingu w American Lens

Justyna Skrzypek jest odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz PR dla firmy American Lens (fot. materiały prasowe)

Nową dyrektorką marketingu w American Lens, firmie należącej do Grupy Alvego, została Justyna Skrzypek.

Skrzypek jest odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz public relations, rozwój portfolio produktów, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej, a także za relacje z partnerami biznesowymi oraz rozwój marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.

Przez ostatnie dziewięć lat Skrzypek zajmowała stanowisko country marketing director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie procesem marketingowym – rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzanie na obsługiwane rynki  nowych produktów. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision. Wcześniej pracowała zarówno po stronie agencji (client service director McCann Communication, deputy managing director w agencji Polymus), jak i firm (marketing & PR manager na Polskę i kraje bałtyckie w Puma Poland).

American Lens to polska firma optyczna, należąca do Grupy Alvego.

(AMS, 26.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.