Justyna Skrzypek dyrektorką marketingu w American Lens
Justyna Skrzypek jest odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz PR dla firmy American Lens (fot. materiały prasowe)
Nową dyrektorką marketingu w American Lens, firmie należącej do Grupy Alvego, została Justyna Skrzypek.
Skrzypek jest odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii marketingowej oraz public relations, rozwój portfolio produktów, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań biznesowych dla branży optycznej, a także za relacje z partnerami biznesowymi oraz rozwój marketingu dla niezależnych optyków w Polsce.
Przez ostatnie dziewięć lat Skrzypek zajmowała stanowisko country marketing director na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę (CEE) w Grupie Essilor. Była odpowiedzialna za zarządzanie procesem marketingowym – rozwojem, wdrożeniem i nadzorem kompleksowych strategii B2B i B2C, w tym wprowadzanie na obsługiwane rynki nowych produktów. Zarządzała komunikacją przy połączeniu Grupy Essilor, Luxottica i Grand Vision. Wcześniej pracowała zarówno po stronie agencji (client service director McCann Communication, deputy managing director w agencji Polymus), jak i firm (marketing & PR manager na Polskę i kraje bałtyckie w Puma Poland).
American Lens to polska firma optyczna, należąca do Grupy Alvego.
(AMS, 26.04.2023)