Agnieszka Klimczak i Piotr Osiński w jury Cannes Lions
Piotr Osiński zdobył ponad 80 nagród branżowych (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Klimczak (creative partner w FCB&theMilkman) i Piotr Osiński (regional creative director w VMLY&R Poland) będą oceniać zgłoszenia w tegorocznym konkursie festiwalu Cannes Lions.
Osiński będzie oceniał prace w kategorii brand experience & activation, a Klimczak w direct lions. Oboje trafili do składu jurorskiego Shortlisting, finalnie oceniającego prace po zakończeniu pierwszego etapu głosowania. W skład tego gremium wchodzi 197 ekspertów z 58 krajów. Polaków nie ma natomiast w pierwszym składzie jurorskim tegorocznej edycji Cannes Lions (290 ekspertów z 46 krajów).
Osiński zdobył ponad 80 nagród branżowych, w tym: Cannes Lions, Clio, LIA, Eurobest, Dubai Lynx, Golden Drum, Effie. W tym roku będzie także zasiadał w jury festiwalu Golden Drum.
Klimczak zgromadziła ok. 60 nagród - m.in. KTR, Lisbon International Advertising Festival, Cannes Lions, Cristal Festival, Eurobest, Golden Drum.
Cannes Lions odbędzie się 19-23 czerwca br.
(AMS, 26.04.2023)