Wojciech Walczak na czele departamentu strategicznego Plejground w agencji Plej
CSO Plejground został Wojciech Walczak, członkiniami zespołu są strateżki Lena Wrzosek, Dorota Ziółkowska i Marta Broda (fot. materiały prasowe)
Plej powołała departament strategiczny Plejground, na jego czele stanął Wojciech Walczak.
Plejground to wyspecjalizowany w strategiach marki, strategiach komunikacji marki i implementacji strategii w działania komunikacyjne departament strategiczny, działający zarówno dla klientów Plej, jak i klientów zewnętrznych. Departament strategiczny od początku chce stawiać na transparentność i prostotę. Dlatego udostępnia cennik usług na swojej stronie, aby klient od razu wiedział, ile kosztuje go przygotowanie i wdrożenie każdego elementu strategii. Także, jeśli potrzebować będzie tylko konkretnego wybranego elementu z całego procesu strategicznego.
CSO departamentu strategicznego został Wojciech Walczak, związany z Plej od ponad pięciu lat. Wcześniej przez osiem lat współtworzył firmę doradztwa strategicznego Melting Pot, która w swoim strategicznym portfelu ma projekty dla marek takich jak Hortex, Vision Express, Aviva, Winiary czy JBB Bałdyga. Związany był też m.in. z Young & Rubicam, FireFly Creation i PZL.
Członkiniami zespołu są strateżki Lena Wrzosek, Dorota Ziółkowska i Marta Broda - każda specjalizująca się w innych branżach. Oprócz tego departament strategiczny Plejground ma korzystać z doświadczenia i możliwości całego 160-osobowego Plej.
Plejground w ramach Plej pracuje obecnie dla takich klientów, jak Play, Allegro, Energizer, Heineken i Health Labs Care.
(AMS, 19.04.2023)