Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 13, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w wydawnictwie Story House Egmont. Po 27 latach odchodzi Tomasz Kołodziejczak

Obowiązki Tomasza Kołodziejczaka w wydawnictwie obejmie Martyna Chrzanowska (fot. materiały prasowe)

Tomasz Kołodziejczak, dotychczasowy dyrektor Działu Komiksów i Gier w Story House Egmont, podjął decyzję o odejściu z wydawnictwa. Jego obowiązki z dniem 1 maja obejmie Martyna Chrzanowska.

Jak podało w komunikacie wydawnictwo Story House Egmont, Tomasz Kołodziejczak odejdzie z wydawnictwa 30 czerwca. Przez 27 lat pracy dla Story House Egmont pełnił różne funkcje, m.in. redaktora magazynu „Kaczor Donald”, dyrektora Wydawniczego Czasopism i dyrektora Pionu Książek.

"Od 10 lat jako dyrektor z sukcesem zarządzał Pionem Komiksów i Gier Planszowych, budując jego silną pozycję na polskim rynku" – czytamy w komunikacie.

Czytaj też: Iwona Radziszewska dołącza do CEC Group. Pracowała w "Faktach" i "Wiadomościach"

– Tomasz Kołodziejczak zarządzał biznesem z wielkim entuzjazmem i kompetencjami. Bez jego poświęcenia i ciężkiej pracy nie bylibyśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy dzisiaj – stwierdziła Marika Bark, business area director kids w Story House Egmont.

Martyna Chrzanowska, która przejmie obowiązki Kołodziejczaka, z wydawnictwem jest związana od 10 lat, a od 2020 roku pełniła funkcję kierownika Działu Handlowego. Jako kierownik Działu Komiksów i Gier będzie zarządzała polskim zespołem i raportowała bezpośrednio do Ulfa Lundin Nilssona – dyrektora Działu Komiksów w Szwecji i w Danii.

Story House Egmont jest częścią skandynawskiej grupy medialnej Egmont, właścicielem takich firm, jak Nordisk Film, TV 2 Norway oraz Lindhardt og Ringhof i Cappelen Damm. Polski oddział wydawnictwa powstał w 1990 roku, debiutując komiksem ze słynnym Kaczorem Donaldem. Aktualnie Story House Egmont jest największym na polskim rynku wydawcą czasopism, komiksów oraz gier planszowych dla dzieci i młodzieży.

Czytaj też: Fratria nie musi już przepraszać Kraśki za ubranie go w mundur generała stanu wojennego

(HAD, 13.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.