Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia teleturnieju "Wiesz czy nie wiesz?" z Kammelem spada z wydania na wydanie

Teleturniej "Wiesz czy nie wiesz?" prowadzi Tomasz Kammel (na zdjęciu), a kapitanami drużyn są wokaliści Andrzej Krzywy i Olga Szomańska (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Średnio 1,4 mln widzów ogląda w TVP 1 teleturniej "Wiesz czy nie wiesz?", jedną z nowości w wiosennej ramówce anteny.

TVP 1 emituje teleturniej w niedziele o 21.25, od 12 marca. Pierwsze wydanie przyciągnęło średnio 1,56 mln widzów, drugie – 1,44 mln, a trzecie – 1,2 mln. 

Jedynka, pokazując pierwsze trzy wydania, miała średnio 11,39 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie 16-49 stacja notowała 6,9 proc., a w 16-59 – 7,37 proc.

Czytaj też: Serial "Gliniarze" z wynikami powyżej średniej Polsatu

Wiosną 2022 roku w TVP 1 w tym niedzielnym paśmie oglądać można było "Sanatorium miłości". Piąta edycja reality show trafiła w tym roku do zimowej ramówki i śledziło ją średnio 2,34 mln widzów. 

Teleturniej "Wiesz czy nie wiesz?" powstaje na podstawie formatu Fremantle pt. "Who knew?". W programie udział biorą dwie drużyny, składające się ze stałych ekspertów, pełniących funkcję kapitanów drużyny, oraz zapraszanych gości. Prowadzącym jest Tomasz Kammel, a kapitanami drużyn są wokaliści Andrzej Krzywy i Olga Szomańska. Eksperymenty przeprowadza Radek Brzózka. 

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Oskar Szafarowicz z programem w TV Republika. Publikował tweety pozwalające zidentyfikować ofiary pedofila

(KOZ, 01.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.