Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kieleckie Radio Fama ma wznowić emisję w pierwszym półroczu

Radio Fama zniknęło z kieleckiego eteru, bo jego nadawca nie złożył na czas wniosku o przedłużenie koncesji (fot. Pixabay.com)

Radio Fama Kielce ma wznowić emisję analogową w pierwszym półroczu tego roku. Z kolei na wrzesień start emisji testowej planuje krakowskie Radio Famka.

Jak informuje Jan Jagielski, prezes Agencji Radiowo-Telewizyjnej "Fama", nadawcy stacji, trwa jeszcze oczekiwanie na zakończenie formalności w KRRiT i wydanie obu koncesji. - W przypadku Kielc start pełnego sygnału jest realny w pierwszym półroczu. Z kolei w Krakowie do września powinien pojawić się sygnał testowy - mówi Jan Jagielski.

Do nocy z 18 na 19 lutego 2022 Agencja Radiowo-Telewizyjna "Fama" nadawała analogowo w Kielcach i okolicy sygnał Radia Fama (na 100,8 MHz). Stacja nie złożyła jednak na czas wniosku o przedłużenie koncesji, a w konsekwencji musiała zniknąć z eteru, pozostając tylko w internecie. Następnie wystartowała w konkursie KRRiT, ubiegając się o inną analogową częstotliwość w Kielcach (90,9 MHz). Rywalizowała m.in. z Antyradiem, Radiem Złote Przeboje i Radiem Wnet. We wrześniu 2022 Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wybrała zwycięzcę konkursu, którym zostało właśnie Radio Fama. Także wtedy Agencja Radiowo-Telewizyjna "Fama" wygrała konkurs na radio akademickie w Krakowie na 100,5 MHz (z Radiem Famka). Była w nim jedynym kandydatem.

W tym roku ma też wreszcie wystartować kielecki multipleks radia cyfrowego. Urząd Komunikacji Elektronicznej zgodę na emisję testowego kieleckiego multipleksu wydał Agencji Radiowo-Telewizyjnej "Fama" 11 maja 2022. Pozwolenie obowiązuje do 12 maja 2023, ale do dziś sygnału nie włączono. Jan Jagielski zapowiada jednak, że spółka wystąpi o przedłużenie zgody na emisję, tak aby móc nadawać tam m.in. wznowione kieleckie Radio Fama.

W 2021 roku przychody spółki Agencja Radiowo-Telewizyjna "Fama" ze sprzedaży wyniosły 407,98 tys. zł.

(MNIE, 30.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.