Średnio 642 tys. widzów w TVN programu "Nastolatki rządzą... kasą"
![](/images/contents/photo_75871_1680128684_big.jpg)
Nowy program TVN jest polską wersją norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK (fot. materiały prasowe)
Nowy reality show TVN "Nastolatki rządzą... kasą" zapewnia stacji pozycję wicelidera oglądalności w grupie komercyjnej 16-49.
TVN pokazuje program we wtorki o 21.35, od 14 marca. Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 707 tys. widzów, drugi - 579 tys., a trzeci - 637 tys.
Po trzech tygodniach "Nastolatki rządzą... kasą" ogląda średnio 642 tys. widzów. TVN w tym czasie ma średnio 5,87 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosi 8,84 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 8,52 proc.
W paśmie 21.36-22.35 TVN notuje średnio 5,6 proc. udziału - mniej niż TVP 2 (15,42 proc.) i Polsat (5,79 proc.), ale więcej od TVP 1 (5,09 proc.). W grupie 16-49 TVN z 8,43 proc. jest drugi, za TVP 2 (14,33 proc.).
W programie "Nastolatki rządzą... kasą" młodzi ludzie przez miesiąc decydują o tym, na co przeznaczą pieniądze gospodarstwa domowego: czy opłacą rachunki i zadbają o zakupy do domu, czy skupią się na spełnieniu swoich marzeń. Program jest polską wersją norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK.
W 2022 roku TVN we wtorki o 21.35 pokazywał "Ślub od pierwszego wejrzenia". Wiosną siódmą edycję śledziło 994 tys. widzów (8,72 proc. udziału w 4+ i 11,23 proc. w 16-49), a jesienią ósmą - 1,02 mln widzów (odpowiednio: 9,26 proc. i 12,23 proc. udziału).
Dane: Nielsen Media. Uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).
(KOZ, 30.03.2023)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)