Średnio 642 tys. widzów w TVN programu "Nastolatki rządzą... kasą"
Nowy program TVN jest polską wersją norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK (fot. materiały prasowe)
Nowy reality show TVN "Nastolatki rządzą... kasą" zapewnia stacji pozycję wicelidera oglądalności w grupie komercyjnej 16-49.
TVN pokazuje program we wtorki o 21.35, od 14 marca. Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 707 tys. widzów, drugi - 579 tys., a trzeci - 637 tys.
Po trzech tygodniach "Nastolatki rządzą... kasą" ogląda średnio 642 tys. widzów. TVN w tym czasie ma średnio 5,87 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział stacji wynosi 8,84 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 8,52 proc.
W paśmie 21.36-22.35 TVN notuje średnio 5,6 proc. udziału - mniej niż TVP 2 (15,42 proc.) i Polsat (5,79 proc.), ale więcej od TVP 1 (5,09 proc.). W grupie 16-49 TVN z 8,43 proc. jest drugi, za TVP 2 (14,33 proc.).
W programie "Nastolatki rządzą... kasą" młodzi ludzie przez miesiąc decydują o tym, na co przeznaczą pieniądze gospodarstwa domowego: czy opłacą rachunki i zadbają o zakupy do domu, czy skupią się na spełnieniu swoich marzeń. Program jest polską wersją norweskiego formatu, który powstał na zlecenie telewizji NRK.
W 2022 roku TVN we wtorki o 21.35 pokazywał "Ślub od pierwszego wejrzenia". Wiosną siódmą edycję śledziło 994 tys. widzów (8,72 proc. udziału w 4+ i 11,23 proc. w 16-49), a jesienią ósmą - 1,02 mln widzów (odpowiednio: 9,26 proc. i 12,23 proc. udziału).
Dane: Nielsen Media. Uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).
(KOZ, 30.03.2023)