Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natalia Szroeder ambasadorką nowego piwa Lech Easy

Twarzą kampanii promocyjnej piwa została Natalia Szroeder, która jest pierwszą w historii kobietą promującą wariant alkoholowy tej marki (screen: You Tube/Lech)

Piosenkarka Natalia Szroeder została ambasadorką nowego piwa Kompanii Piwowarskiej - Lech Easy. Wprowadzeniu napoju na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa.

Piwo Lech Easy jest określane przez firmę jako "łagodniejszy lager" o niższej zawartości alkoholu, który sprzedawany jest w mniejszych niż normalne piwa butelkach (400 ml).

Twarzą kampanii promocyjnej piwa została Natalia Szroeder, która jest pierwszą w historii kobietą promującą wariant alkoholowy tej marki. Kampania z nowym hasłem "Lech it Easy!" ma zachęcać do "złapania dystansu i cieszenia się chwilą".

Lech Easy otrzyma wsparcie w postaci szeroko zakrojonej kampanii, która obejmie telewizję, internet, billboardy i współpracę z influencerami. Działania promocyjne rozpoczną się 30-sekundowym spotem reklamowym w TV i potrwają do końca roku. Za kreację oraz działania ATL odpowiada agencja Bardzo. Spot wyprodukowało studio Moon Films – wyreżyserował go Justin Reardon. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, stroną digitalową kampanii – Cut The Mustard. Działania z infuencerami i PR realizuje agencja Stars4Brands, a design opakowań przygotowała agencja Prism Studio.

To kolejne podejście Kompanii Piwowarskiej do "lekkiego lagera". Wcześniej dwukrotnie (w 2006 i 2017 roku) na rynku pojawiała się marka Lech Lite, która jednak została później wycofana w związku ze zbyt niskim udziałem w sprzedaży.

(KAP, 24.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.