Papaya Films wraz z Iconoclast z kolejną odsłoną programu stażowego

Papaya Internship Programme to trwający sześć miesięcy międzynarodowy projekt (fot.Pexels.com. Ivan Samkov)
Druga edycja Papaya Internship Programme, którego główną ideą jest wspieranie różnorodności, powstała w partnerstwie z francuskim studiem produkcyjnym Iconoclast.
Do stażu w warszawskim oddziale Papaya Films zaproszono cztery osoby. Od marca Leontina Slaninova i Nataliia Zhuravska wspierają zespół produkcyjny. Zofia Kuliś dołączyła do zespołu prawnego kierowanego przez Jana Mukułowskiego, a Piotr Krzewiński rozpoczął staż w dziale komunikacji.
Papaya Internship Programme to trwający sześć miesięcy międzynarodowy projekt, mający na celu umożliwienie młodym i niedostatecznie reprezentowanym ludziom z branży reklamowej rozwój ich kariery. Firma oferuje stażystom nie tylko wynagrodzenie i ubezpieczenie zdrowotne, ale również kurs językowy dla osób niepolskojęzycznych.
(AMS, 24.03.2023)
