Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Eska z odświeżoną stroną internetową Eska.pl

- Dodatkowo internauci mają łatwy dostęp do playera radiowego, w którym posłuchają Radia Eska na żywo, ale także znajdą streamy tematyczne i podcasty - akcentuje spółka (fot. materiały prasowe)

Podział strony głównej na bloki tematyczne, wygodne menu na dole strony, ulepszona prezentacja treści wideo i audio - serwis Eska.pl zadebiutował w nowej formule.

Strona główna serwisu Eska.pl została podzielona na bloki tematyczne. Newsy dnia internauci mogą znaleźć w sekcji głównej. Przechodząc w dół odnajdą kolejno sekcje: Eska Lokalnie, Radio, Rozrywka, Filmy i Seriale.

- Postawiliśmy także na wygodne menu na dole strony. Dzięki temu użytkownik może w łatwy sposób przejść do interesującego go miejsca w serwisie. Dodatkowo internauci mają łatwy dostęp do playera radiowego, w którym posłuchają Radia Eska na żywo, ale także znajdą streamy tematyczne i podcasty - mówi Magdalena Godzik, odpowiedzialna za kontakty z dziennikarzami w grupie ZPR Media.

Czytaj też: Eska Rock w sieci gra inaczej w nocy niż w ciągu dnia, bo nie musi wypełniać przepisów

Jak informuje Kamil Pawłowski, szef serwisu internetowego Eska.pl, odpowiedzialny za jej relaunch, zmiany dotyczą także odświeżonej makiety oraz ulepszonej prezentacji treści wideo i audio. "Tematycznie koncentrujemy się na rozrywce, muzyce, wiadomościach lokalnych, krajowych i światowych. Chcemy jakościową treścią docierać do coraz szerszego grona odbiorców" - przekazuje Kamil Pawłowski w przesłanej "Presserwisowi” informacji.

Magdalena Godzik informuje, że za relaunch strony odpowiedzialni byli m.in.: Radosław Przyborowski i Michał Penconek (Project Management), Radosław Malinowski (UX) i Piotr Dąbrowski (Design) wraz z zespołem technologicznym pod kierownictwem Jarosława Kuleszy.

(JF, 24.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.