Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Eska z odświeżoną stroną internetową Eska.pl

- Dodatkowo internauci mają łatwy dostęp do playera radiowego, w którym posłuchają Radia Eska na żywo, ale także znajdą streamy tematyczne i podcasty - akcentuje spółka (fot. materiały prasowe)

Podział strony głównej na bloki tematyczne, wygodne menu na dole strony, ulepszona prezentacja treści wideo i audio - serwis Eska.pl zadebiutował w nowej formule.

Strona główna serwisu Eska.pl została podzielona na bloki tematyczne. Newsy dnia internauci mogą znaleźć w sekcji głównej. Przechodząc w dół odnajdą kolejno sekcje: Eska Lokalnie, Radio, Rozrywka, Filmy i Seriale.

- Postawiliśmy także na wygodne menu na dole strony. Dzięki temu użytkownik może w łatwy sposób przejść do interesującego go miejsca w serwisie. Dodatkowo internauci mają łatwy dostęp do playera radiowego, w którym posłuchają Radia Eska na żywo, ale także znajdą streamy tematyczne i podcasty - mówi Magdalena Godzik, odpowiedzialna za kontakty z dziennikarzami w grupie ZPR Media.

Czytaj też: Eska Rock w sieci gra inaczej w nocy niż w ciągu dnia, bo nie musi wypełniać przepisów

Jak informuje Kamil Pawłowski, szef serwisu internetowego Eska.pl, odpowiedzialny za jej relaunch, zmiany dotyczą także odświeżonej makiety oraz ulepszonej prezentacji treści wideo i audio. "Tematycznie koncentrujemy się na rozrywce, muzyce, wiadomościach lokalnych, krajowych i światowych. Chcemy jakościową treścią docierać do coraz szerszego grona odbiorców" - przekazuje Kamil Pawłowski w przesłanej "Presserwisowi” informacji.

Magdalena Godzik informuje, że za relaunch strony odpowiedzialni byli m.in.: Radosław Przyborowski i Michał Penconek (Project Management), Radosław Malinowski (UX) i Piotr Dąbrowski (Design) wraz z zespołem technologicznym pod kierownictwem Jarosława Kuleszy.

(JF, 24.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.