TikTok na wiele lat partnerem rozgrywek MSL w USA
TikTok może zostać całkiem zakazany w USA, ryzykuje wiążąc się umową z tamtejszą ligą piłkarską (fot. Pixabay.com)
TikTok zawarł wieloletnią umowę z amerykańską Major Soccer League, pomimo zagrożenia, że niedługo może zostać całkowicie zakazany w Stanach Zjednoczonych.
TikTok będzie oferować użytkownikom ekskluzywne treści dotyczące MSL. Odbiorcy dostaną m.in. dostęp do "MSL Hub" z historiami z życia prywatnego piłkarzy. Fani będą mogli integrować treści i klipy MSL z własnymi treściami, które tworzą i udostępniają w aplikacji. Ponadto twórcy dostaną możliwość dołączenia do "Club Creator Network”, łączącego twórców TikToka z klubami MSL.
TikTok twierdzi, że odkąd MSL dołączyła do aplikacji w 2020 roku, zgromadziła 1,2 mln obserwujących, ma ponad 256 mln wyświetleń wideo i 2,7 mld wyświetleń materiałów z hasztagiem #MSL.
(MAC, 23.03.2023)