Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Teleturniej TVN "Kto to wie?" prowadzony przez Wellman ogląda średnio 387 tys. widzów

Teleturniej "Kto to wie?" prowadzi Dorota Wellman (fot. materiały prasowe)

Nowy teleturniej "Kto to wie?" ogląda w TVN średnio 387 tys. widzów. W paśmie emisji programu TVN zajmuje czwarte miejsce wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia i trzecie w grupie komercyjnej 16-49 oraz rozliczeniowej 20-54.

TVN nadaje program od 27 lutego, od poniedziałku do piątku o 16.20. Po trzech tygodniach, emitując "Kto to wie?", stacja ma średnio 4,62 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,63 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54. Najwięcej widzów przyciągnął dotychczas odcinek z 1 marca - 470 tys.

Z kolei w paśmie od poniedziałku do piątku od 16.19 do 16.49, w większości pokrywającym się z emisją teleturnieju, TVN ma średnio 5,18 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i przegrywa z TVP 2 (13,11 proc.), TVP 1 (11,25 proc.) oraz Polsatem (7,9 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 TVN jest trzeci - 7,69 proc. (TVP 2 - 9,16 proc., Polsat - 8,93 proc., a TVP 1 - 5,52 proc.). Stacja zajmuje trzecie miejsce też w grupie 20-54 - 7,44 proc., ustępując TVP 2 (9,4 proc.) i Polsatowi (9,11 proc.), ale wygrywając z TVP 1 (5,43 proc.).

Teleturniej "Kto to wie?" prowadzi Dorota Wellman, która zadaje pytania uczestnikom, łącząc się z nimi przez komunikator internetowy.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 23.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.