Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Węgierska TV2 o starcie w konkursie  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Węgierska TV2 o starcie w konkursie  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Węgierska TV2 o starcie w konkursie  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do blisko 83 tys. zł dochodzą ceny reklam w Polsacie w kwietniu

Ceny 30-sekundowych reklam przy "Sporcie" dochodzą do 82,8 tys. zł (screen: YouTube/Mikiz)

"Sport" po "Wydarzeniach" i główne "Wydarzenia" są najwyżej wycenianymi pozycjami programowymi w cenniku reklamowym Polsatu na kwiecień.

Ceny 30-sekundowych reklam przy "Sporcie" dochodzą do 82,8 tys. zł, co oznacza wzrost o 59,4 proc. w porównaniu z kwietniem 2022 roku. Za reklamy wokół "Wydarzeń" trzeba zapłacić do 73,7 tys. zł (37,8 proc. w górę), a wokół programu "Kabaret na żywo. Nowy skŁAD" - do 71,2 tys. zł (wzrost o 21,1 proc.).

Zobacz także: Kanał chrześcijański i muzyczny wśród wstępnych zgłoszeń na MUX 8

Wśród najdroższych pozycji w kwietniu są również "Pogoda" po "Wydarzeniach" - do 70,7 tys. zł (41,1 proc. więcej) i "Twoja twarz brzmi znajomo" - do 67,6 tys. zł (29,25 proc. w górę).

(MNIE, 22.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.