"Love Island. Wyspa miłości" z wynikami powyżej średniej TV 4
Program "Love Island. Wyspa miłości" prowadzi Karolina Gilon (fot. materiały prasowe)
Siódmą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" po trzech tygodniach śledzi średnio 440 tys. widzów. Program ma udziały w rynku wyższe niż średnie miesięczne wyniki TV 4.
Reality show można oglądać w TV 4 od 27 lutego, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 21. Po trzech tygodniach stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", ma średnio 3,4 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 5 proc. w komercyjnej 16-59.
Jak podkreśla nadawca, wyniki programu rosną z tygodnia na tydzień. W pierwszym było to 4,2 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (rozliczeniowej TV 4), w drugim - 4,8 proc., a w trzecim - 5,8 proc. Z kolei dotychczas najwyższą widownię miał odcinek z 15 marca z udziałem wokalistki Dody - 613 tys. (5 proc. udziału w grupie 4+ i 7,1 proc. w grupie komercyjnej 16-59).
Zobacz także: Kanał chrześcijański i muzyczny wśród wstępnych zgłoszeń na MUX 8
Dla porównania, w lutym TV 4 notował średnio 2,91 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 2,94 proc. w komercyjnej 16-59.
Początek piątej edycji "Love Island. Wyspa miłości", od 28 lutego do 22 marca 2022, przyciągał do Polsatu średnio 589 tys. widzów. Wtedy program pokazywano od poniedziałku do piątku i w niedziele o 22.
Przeniesienie "Love Island. Wyspy miłości" z Polsatu do TV 4 to jedna z pierwszych decyzji podjętych po objęciu przez Edwarda Miszczaka funkcji dyrektora programowego Telewizji Polsat. Miszczak chce bowiem, żeby TV 4 był kierowany do młodszej widowni niż dotychczas.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 22.03.2023)