Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Love Island. Wyspa miłości" z wynikami powyżej średniej TV 4

Program "Love Island. Wyspa miłości" prowadzi Karolina Gilon (fot. materiały prasowe)

Siódmą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" po trzech tygodniach śledzi średnio 440 tys. widzów. Program ma udziały w rynku wyższe niż średnie miesięczne wyniki TV 4.

Reality show można oglądać w TV 4 od 27 lutego, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 21. Po trzech tygodniach stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", ma średnio 3,4 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 5 proc. w komercyjnej 16-59.

Jak podkreśla nadawca, wyniki programu rosną z tygodnia na tydzień. W pierwszym było to 4,2 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (rozliczeniowej TV 4), w drugim - 4,8 proc., a w trzecim - 5,8 proc. Z kolei dotychczas najwyższą widownię miał odcinek z 15 marca z udziałem wokalistki Dody - 613 tys. (5 proc. udziału w grupie 4+ i 7,1 proc. w grupie komercyjnej 16-59).

Zobacz także: Kanał chrześcijański i muzyczny wśród wstępnych zgłoszeń na MUX 8

Dla porównania, w lutym TV 4 notował średnio 2,91 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 2,94 proc. w komercyjnej 16-59.

Początek piątej edycji "Love Island. Wyspa miłości", od 28 lutego do 22 marca 2022, przyciągał do Polsatu średnio 589 tys. widzów. Wtedy program pokazywano od poniedziałku do piątku i w niedziele o 22.

Przeniesienie "Love Island. Wyspy miłości" z Polsatu do TV 4 to jedna z pierwszych decyzji podjętych po objęciu przez Edwarda Miszczaka funkcji dyrektora programowego Telewizji Polsat. Miszczak chce bowiem, żeby TV 4 był kierowany do młodszej widowni niż dotychczas.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 22.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.