Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Love Island. Wyspa miłości" z wynikami powyżej średniej TV 4

Program "Love Island. Wyspa miłości" prowadzi Karolina Gilon (fot. materiały prasowe)

Siódmą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" po trzech tygodniach śledzi średnio 440 tys. widzów. Program ma udziały w rynku wyższe niż średnie miesięczne wyniki TV 4.

Reality show można oglądać w TV 4 od 27 lutego, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 21. Po trzech tygodniach stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", ma średnio 3,4 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 5 proc. w komercyjnej 16-59.

Jak podkreśla nadawca, wyniki programu rosną z tygodnia na tydzień. W pierwszym było to 4,2 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (rozliczeniowej TV 4), w drugim - 4,8 proc., a w trzecim - 5,8 proc. Z kolei dotychczas najwyższą widownię miał odcinek z 15 marca z udziałem wokalistki Dody - 613 tys. (5 proc. udziału w grupie 4+ i 7,1 proc. w grupie komercyjnej 16-59).

Zobacz także: Kanał chrześcijański i muzyczny wśród wstępnych zgłoszeń na MUX 8

Dla porównania, w lutym TV 4 notował średnio 2,91 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 2,94 proc. w komercyjnej 16-59.

Początek piątej edycji "Love Island. Wyspa miłości", od 28 lutego do 22 marca 2022, przyciągał do Polsatu średnio 589 tys. widzów. Wtedy program pokazywano od poniedziałku do piątku i w niedziele o 22.

Przeniesienie "Love Island. Wyspy miłości" z Polsatu do TV 4 to jedna z pierwszych decyzji podjętych po objęciu przez Edwarda Miszczaka funkcji dyrektora programowego Telewizji Polsat. Miszczak chce bowiem, żeby TV 4 był kierowany do młodszej widowni niż dotychczas.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 22.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.