Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Puls Biznesu” przebudował stronę główną swojego serwisu Pb.pl. Dziś premiera

Przebudowa strony głównej została zrealizowana przez zespół "Pulsu Biznesu" przy wsparciu zewnętrznych projektantów i ekspertów UX (fot. materiały prasowe)

Większa liczba tekstów na stronie głównej, wyeksponowane leady, przebudowana nawigacja, personalizacja treści – gruntownie przebudowana strona internetowa „Pulsu Biznesu” ma ułatwiać dotarcie do jakościowych treści. Dziś premiera.

- Działamy inaczej niż wiele serwisów internetowych, które chcą przyciągnąć czytelników krzykliwymi, clikcbaitowymi tytułami i za wszelką cenę przytrzymać ich jak najdłużej – mówi w rozmowie z „Presserwisem” Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”. – Nie będzie u nas miejsca na tytuły w stylu: „Sensacyjna decyzja Rady Polityki Pieniężnej” i materiał ilustrowany dużym zdjęciem prezesa Glapińskiego. Jako serwis skierowany do menedżerów, właścicieli firm i inwestorów będziemy publikować jeszcze więcej rzetelnych, jakościowych artykułów – dodaje.

Redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” informuje, że przebudowana strona główna pb.pl będzie mogła pomieścić większą liczbę tekstów. – Dotychczas można było na niej opublikować 20-30 artykułów. Teraz powyżej 50. Czytelnicy będą mogli szybciej dotrzeć do artykułów dzięki umieszczonym na jedynce leadom – mówi Grzegorz Nawacki.

Redaktor naczelny „Pulsu Buznesu” podkreśla, że kolejna ważna zmiana na pb.pl to ekspozycja sekcji MójPB, w której każdy subskrybent może sobie spersonalizować stronę główną, wybierając ulubione tematy i autorów. – Personalizacja w sekcji MójPB umożliwi dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji czytelników, da wybór ulubionych tematów czy autorów. Czytelnicy mogą stworzyć własną, unikatową stronę, ściśle dopasowaną do zainteresowań. I dzięki temu mieć pewność, że nie umknie im żaden ważny tekst czy branżowa analiza. Do najważniejszych informacji czytelnik może łatwo powrócić dzięki schowkowi dostępnemu w sekcji MójPB. Każdy artykuł ma także wersję audio – przekonuje Grzegorz Nawacki.

Przebudowa strony głównej została zrealizowana przez zespół "Pulsu Biznesu" przy wsparciu zewnętrznych projektantów i ekspertów UX.

Pb.pl to portal adresowany do inwestorów, kadry zarządzającej i właścicieli firm. Co miesiąc odwiedza go 682 tys. użytkowników, generując ponad 3 mln odsłon (dane: Gemius Mediapanel, luty 2023).

(JF, 21.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.