Brand New Heaven ponownie promuje polskie mięso
Ambasadorem tegorocznej kampanii jest kucharz Grzegorz Zawierucha (fot. materiały prasowe)
Ruszyła piąta edycja kampanii "Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje". Za działania promocyjne dla Związku Polskie Mięso odpowiada ponownie agencja Brand New Heaven.
Tegoroczna odsłona kampanii to kontynuacja promocji polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów. Jej celem jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i istotnej roli mięsa w codziennej diecie. Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły", a jej ambasadorem jest kucharz Grzegorz Zawierucha.
Podobnie jak w poprzednich latach za przygotowanie szczegółowej koncepcji oraz realizację działań dla Polskiego Mięsa odpowiedzialna jest agencja Brand New Heaven. Kampania będzie prowadzona głównie w digitalu.
(KAP, 16.03.2023)