Średnio 858 tys. widzów ma "Ninja Warrior Polska" w Polsacie
Program "Ninja Warrior Polska" prowadzi Karolina Gilon (fot. materiały prasowe)
Siódmą edycję show "Ninja Warrior Polska" ogląda w Polsacie średnio 858 tys. widzów, o 21 tys. mniej, niż przed rokiem.
Polsat nowe odcinki programu pokazuje we wtorki o 20.05, od 28 lutego. Najwięcej widzów miał dotychczas trzeci odcinek - 951 tys. Po trzech tygodniach stacja w paśmie "Ninja Warrior Polska" osiąga 6,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 9,02 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,83 proc. w komercyjnej 16-59.
Dla porównania, w lutym Polsat miał średnio 7,24 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,07 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,91 proc. w komercyjnej 16-59.
Wiosną 2022 roku trzecią serię "Ninja Warrior Polska" po trzech odcinkach oglądało średnio 879 tys. widzów.
Program, w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, produkuje Jake Vision.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 16.03.2023)