"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 858 tys. widzów ma "Ninja Warrior Polska" w Polsacie

Program "Ninja Warrior Polska" prowadzi Karolina Gilon (fot. materiały prasowe)

Siódmą edycję show "Ninja Warrior Polska" ogląda w Polsacie średnio 858 tys. widzów, o 21 tys. mniej, niż przed rokiem.

Polsat nowe odcinki programu pokazuje we wtorki o 20.05, od 28 lutego. Najwięcej widzów miał dotychczas trzeci odcinek - 951 tys. Po trzech tygodniach stacja w paśmie "Ninja Warrior Polska" osiąga 6,62 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 9,02 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,83 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania, w lutym Polsat miał średnio 7,24 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 8,07 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,91 proc. w komercyjnej 16-59.

Wiosną 2022 roku trzecią serię "Ninja Warrior Polska" po trzech odcinkach oglądało średnio 879 tys. widzów.

Program, w którym uczestnicy muszą przejść tor przeszkód, produkuje Jake Vision.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 16.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.