Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Newsweek Polska” z okładką o prawicowych mediach. „Szczujnia zabija”

„Gotowi na każda komendę funkcjonariusze mediów władzy nie cofają się przed niczym. W państwie PiS machina nienawiści niszczy ludzi” - zapowiada tekst redakcja

Czołówkowy tekst najnowszego numeru tygodnika „Newsweek Polska” (RAS Polska) traktuje o mediach w kontekście sytuacji ze Szczecina i śmierci 16-letniego Mikołaja, syna posłanki Magdaleny Filiks.

Press

„Newsweek Polska” z datą wydawniczą 13-19 marca 2023

Okładkowemu tytułowi „Szczujnia zabija” towarzyszy grafika z psami oznaczonymi kolejnymi brandami prawicowych mediów. 

„Gotowi na każda komendę funkcjonariusze mediów władzy nie cofają się przed niczym. W państwie PiS machina nienawiści niszczy ludzi” - zapowiada tekst redakcja.

Czytaj tutaj: Polskie środowisko dziennikarskie potępia działania autorów Radia Szczecin i wzywa do "ukarania osób odpowiedzialnych za złamanie podstawowych reguł zawodu"

Redaktor naczelny „Newsweeka Polska” Tomasz Sekielski pisze: „Czuję złość i bezradność, nie chcę tego ukrywać. To historia bez happy endu. Kulturalnemu człowiekowi zaczyna brakować słów, by we właściwy sposób opisać łajdactwa obozu władzy, których jesteśmy świadkami. Bezwstyd tego środowiska i niegodziwości, jakich się dopuszcza, wywołują we mnie gniew. Gniew tym większy, że rządzący politycy postanowili za zdjęciami papieża ukryć trumnę dziecka, które wraz z rodziną padło ofiarą skoordynowanej politycznie, medialnej nagonki”.

Głównym materiałem numeru jest śledztwo Jakuba Korusa i Grzegorza Rzeczkowskiego zatytułowane „Uderzenie w posłankę Filiks było zaplanowaną akcją. Odwetem za to, co zrobiła Magda". Lead brzmi: „Wykonawcą był człowiek po przegranych procesach o zniesławienie, którego wyrzucono z kilku redakcji”.

(MAT, 12.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.