Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MTV nie rezygnuje z "Warsaw Shore". 19 marca premiera 18. sezonu

Premierze nowego sezonu "Warsaw Shore" towarzyszy kampania reklamowa (fot. materiały prasowe)

MTV Polska od niedzieli 19 marca emitować będzie 18. sezon reality show "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy". Pierwszy sezon "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy" nadano w 2013 roku. Program oparty jest na zagranicznym formacie "Ekipa z New Jersey".

Nagrania do nowej edycji programu realizowane były w stolicy, a uczestnicy zamieszkali w luksusowej willi pod miastem. W 18. sezonie "Warsaw Shore" wzięło udział kilkanaście osób, w tym uczestnicy znani z poprzednich edycji – Lena Majewska, Oliwia Dziatkiewicz, Michał "Sarna" Sarnowski, Milena Łaszek i Patryk Spiker.

Widzowie zobaczą na ekranach również debiutantów z poprzedniego sezonu – Przemysława "Sequento" Skulskiego, Aleksandrę Okrzesik i Wiktorię Robert. Do obsady dołączyło też czworo nowych uczestników – Marcin Pastuszka, Eliasz Zdzitowiecki oraz znani z programu "Love Island" Polsatu Angelika Kramer i Piotr Nowakowski.

Czytaj też: TVN Fabuła bez serwisu "Fabuła News"

Nowy sezon "Warsaw Shore" oglądać będzie można, tak jak poprzednie edycje, w niedziele o 23.

Premierze nowego sezonu "Warsaw Shore" towarzyszy kampania reklamowa, która wystartowała 8 marca i skupia się przede wszystkim na mediach społecznościowych. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Wavemaker. Kreację tworzył wewnętrzny dział kreatywny.

Producentem wykonawczym programu jest Dragon Head, a za opracowanie i realizację odpowiada Dziki Film.

Pierwszy sezon "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy" nadano w 2013 roku. Program oparty jest na zagranicznym formacie "Ekipa z New Jersey".

Czytaj też: Przeniesiony do TV 4 reality show "Love Island. Wyspa miłości" ogląda średnio 362 tys. widzów

(KOZ, 11.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.