Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Sanatorium miłości" w TVP 1 ciągle na fali - zimą utrzymało widownię sprzed roku

"Sanatorium miłości" prowadzi w TVP 1 Marta Manowska (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Piąta edycja reality show "Sanatorium miłości" gromadziła w TVP 1 średnio 2,34 mln widzów – nieznacznie więcej, niż trzeci sezon wiosną 2022 roku.

Telewizyjna Jedynka nową edycję pokazywała w niedziele o 21.20, od 1 stycznia do 5 marca 2023 roku. Najwięcej widzów – 2,59 mln – zgromadził odcinek z 5 lutego.

Czytaj też: TVN Fabuła bez serwisu "Fabuła News"

TVP 1, emitując "Sanatorium miłości", w grupie ogólnej miał średnio 18,37 proc. udziału w rynku – więcej niż podczas czwartej edycji wiosną (17,66 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 Jedynka notowała 11,22 proc. (11,23 proc. wiosną 2022 roku), a w 16-59 – 12,33 proc. (12,7 proc.).

Czwarty sezon "Sanatorium miłości" wiosną 2022 roku oglądało w TVP 1 średnio 2,31 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Przeniesiony do TV 4 reality show "Love Island. Wyspa miłości" ogląda średnio 362 tys. widzów

(KOZ, 11.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.