Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 10, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jacek Prześluga i Anna Rosiek założyli agencję marketingową Look At

Jacek Prześluga, były prezes PKP Intercity, i Anna Rosiek, była rzeczniczka prasowa tej spółki, założyli agencję doradztwa marketingowego Look At.

Agencja specjalizuje się w przygotowywaniu strategii i kampanii z wykorzystaniem niestandardowych kanałów komunikacji i nośników reklamowych (m.in. ambient media, marketing wirusowy), a także PR. Prześluga jest prezesem agencji, Rosiek pełni funkcję new business managera. Zespół agencji tworzą jeszcze dwaj graficy, ale współpracuje ona z blisko 20 osobami. Obecnie Look At realizuje osiem projektów dla polskich firm.

(MŁ, 10.01.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.