Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Prawo komunikacji elektronicznej skierowane do Sejmu  |  Rynek dystrybucji prasy zdominuje Kolporter  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  CMWP stanęło w obronie katolickiego radia  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Daily Mirror" opublikował pierwsze teksty powstałe z użyciem AI

"Siedem rzeczy do zrobienia w Newport" to artykuł napisany przez sztuczną inteligencję (screen: Inyourarea.co.uk)

Wydawnictwo Reach, do którego należą "Daily Mirror" i "Daily Express", opublikowało pierwsze artykuły napisane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Wydawca pozwolił botowi napisać trzy teksty. Zostały opublikowane w serwisie lokalnym InYourArea.co.uk.

Czytaj też: Spotify ma ponad pół miliarda użytkowników

Jeden z nich ma tytuł "Siedem rzeczy do zrobienia w Newport". "Wszystko wyprodukowała sztuczna inteligencja, lecz dane zostały oczywiście zebrane przez dziennikarza, a o tym, czy były wystarczająco dobre do opublikowania, decydował redaktor" – poinformował dyrektor generalny koncernu Jim Mullen. Jednocześnie zapewnia, że dziennikarze nie powinni się obawiać, iż zostaną zastąpieni przez maszyny. Wydawnictwo Reach tnie jednak koszty – w styczniu zlikwidowało 200 miejsc pracy.

(MAC, 10.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.