Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 3,59 mln widzów oglądało w TVN i Eurosporcie Mistrzostwa Świata w skokach

Mistrzostwa Świata w narciarstwie klasycznym odbywały się w Planicy od 22 lutego do 5 marca (fot. Pixabay.com)

Konkursy skoków narciarskich na Mistrzostwach Świata w Planicy oglądało w TVN i Eurosport 1 średnio 3,59 mln widzów.

Mistrzostwa Świata w narciarstwie klasycznym odbywały się od 22 lutego do 5 marca. W ich ramach odbyły się trzy konkursy z udziałem skoczków – w sobotę 25 lutego na normalnej skoczni (wygrał go Piotr Żyła), w piątek 3 marca na dużej (triumfował Słoweniec Timi Zajc, trzeci był Dawid Kubacki), a w sobotę 4 marca miał miejsce konkurs drużynowy (triumfowała w nim Słowenia).

Czytaj też: Po reportażu TVN 24 o JP II rząd zaprasza ambasadora USA. Myśli, że tak wpłynie na media

Wszystkie trzy konkursy w TVN i Eurosport 1 miały średnio 31 proc. udziałów w grupie ogólnej 4+ oraz 23,2 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów na obu antenach przyciągnął konkurs z 4 marca – 3,81 mln (34 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 25 proc. w grupie komercyjnej 16-49). Z kolei 3 marca było to 3,18 mln (27 proc. w grupie ogólnej 4+ i 22 proc. w grupie komercyjnej 16-49), a 25 lutego – 3,64 mln (32 proc. w grupie ogólnej 4+ i 24 proc. w grupie komercyjnej 16-49).

W samym TVN najwięcej widzów zanotował konkurs z 4 marca – 2,73 mln (24,7 proc. w grupie ogólnej 4+ i 19 proc. w grupie komercyjnej 16-49). Z kolei w Eurosport 1 najchętniej oglądane, spośród trzech głównych konkursów, były zawody z 25 lutego – 1,16 mln (10,2 proc. w grupie ogólnej 4+ oraz 6,8 proc. w komercyjnej 16-49).

Czytaj też: Sejm odrzucił projekt zniesienia abonamentu rtv i likwidacji TVP Info

Ponadto drużynowy konkurs mieszany z niedzieli 26 lutego, który wygrał zespół z Niemiec, przyciągnął do Eurosport 1 średnio 1,27 mln widzów (10 proc. w grupie ogólnej 4+ i 5,1 proc. w komercyjnej 16-49), a do naziemnego Metra dodatkowo 170,2 tys. (1,3 proc. w grupie ogólnej 4+ i 0,8 proc. w komercyjnej 16-49). Tego konkursu nie transmitował główny TVN.

Natomiast kwalifikacje do konkursów skoczków (24 lutego i 2 marca) śledziło średnio 746,4 tys. widzów Eurosport 1 (6,8 proc. w grupie ogólnej 4+ i 2,8 proc. w komercyjnej 16-49).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: KRRiT otrzymała skargi na paski TVP Info obwiniające o śmierć syna posłanki PO polityków tej partii

(MNIE, 10.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.